motyl Posted January 20, 2007 Share Posted January 20, 2007 Więc dotarła do meni paczka z w/w zabawką Jako że LN5014 poległa w wypadku to trzeba zakupić nową. więc rozważałem międzu Pulsarem2 a Sharkiem20 i kolega Stosiek rozwiał moje wątpliwości. Paczka dotarła w full zestawie. Aparatura, model , wyposażenie i ładowarka. O ładowarce napisze ja a o reszcie może kolejny zarażony się wypowie. Ładowarka w komplecie z czujnikiem temp., kablem i oprogramowaniem Pierwsze podłączenie i porażka. Komp wykrył ładowarke ale niestety proagram nei chce pokazywać nic. Poszedłem spać zmęczony, dziś znów sie do tego dobrałem przczytałem nawet HELPA i wpadłem metodą prób i błędów że może instaluje się nie jako urządzenie USB tylk oCOM i tak było tylk o ładowark apracuje na COM 1-10 a mi zainstalowała się na COM11 Jestem w trakcie łądowania pakietu więcej info i fotke wstawie przy okazji. mam natomiast pytanie jak wygląda najlepsza charakterrystyka ładowania pakietu ?? Ni echodiz mi o idealną ale najlepszą ?? Napięcie w czasie i prad w czasie:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted January 20, 2007 Author Share Posted January 20, 2007 Więc jest pierwsza charakterystyka rozładowania PAKIETU Li-Pol Dualsky 3s 1320mAh Jest to nówka sztóka nieśmigana. Wyciągnięta pojemność to 1385mAh Prąd deklarowany 2A, ale moc 10W ogranicza niestety prąd do 1A Zapowiada się na małe testy tej firmy Grzesiek uważaj bo wyrobie ci oponie pakeitów i łądowarki też Masz chyba we mnie chodzącą reklame PAKIET 1 Dualsky 3s 1320mAh (nowy) ROZŁADOWANIE Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubert_tata Posted January 20, 2007 Share Posted January 20, 2007 Fajna zabawka Na osi X masz pewnie czas w minutach. A to żółte, bo u mnie nie widać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted January 20, 2007 Author Share Posted January 20, 2007 temperatura tu dla próby wciśnięta w ładowarke A to charakterystyka ładowania tego samego pakeitu prądem 0,7A niestety ustawiłęm ograniczenia czasu do 120 min i sie nei wyrobiła ładowarka w czasie Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted January 28, 2007 Author Share Posted January 28, 2007 I dziś sesj ałądowania NiMh GP2200 1 Celka Czy to normalny objaw łądowania z tym prądem ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artur Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 nieznam sie na tym sharku 20 sam mam 10, ale skladam sobie teraz CharBoxa jako 2 ładowarke, głownie skusil mnie w niej prad rozladowania az do 4A Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted January 28, 2007 Author Share Posted January 28, 2007 I krótka sesja ładowania ogniwa w trubie AUTO Link to comment Share on other sites More sharing options...
alenik Posted July 23, 2007 Share Posted July 23, 2007 Przepraszam za wygrzebywanie starych tematow, ale mam pewna niejasnosc dotyczaca ladowania pakietow MH i PB... ... a dokladniej chodzi o niebieski wykres (A) na w/w zdjeciach. Moj shark 20 robi podobna zecz, ladujac pakiet, co jakis czas spada natezenie do zera a nastepnie spowrotem wraca do stanu z przed spadku. Sytuacja ta powtarza sie podobnie jak na w/w schematach. Na poczatku myslalem ze jest to wina zasialcza, ale ta ewentualnosc zostala wykluczona. Rowniez nie jest to problem moich akumulatorow. Padla teoria ze jest to celowe zamierzenie tworcow oprogramowania ladowarki, majace w efekcie maxymalizacje wydajnosci w ladowaniu akumulatorow. Brzmi to lepiej niz ... zepsuta ladowarka ;/ ... Wytlumaczy mi ktos o co chodzi z tymi spadkami?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted July 23, 2007 Author Share Posted July 23, 2007 Popatrz również na wykres napięcia to się domyślisz czemu tak robi Jest to ładowanie impulsowe. ładowarka sprawdza napięcia ogniwa na jałowo pod koniec żywota ogniwa napięcie mierzone jałowo będzie bardzo nisko spadać A tak jak już temat odgrzebany. Moja niestety padła tak jak wszystko przed wyjazdem na wczasy. Pelikan stanął na wysokości zadania i wysłał mi nową już z obsługa LiFe teraz czekam aż Stosiek wróci z urlopu i mi odeśle Link to comment Share on other sites More sharing options...
alenik Posted July 23, 2007 Share Posted July 23, 2007 A tak jak już temat odgrzebany. Moja niestety padła tak jak wszystko przed wyjazdem na wczasy. Pelikan stanął na wysokości zadania i wysłał mi nową już z obsługa LiFe teraz czekam aż Stosiek wróci z urlopu i mi odeśle I to jest wlasnie szczescie w nieszczesciu Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted July 24, 2007 Author Share Posted July 24, 2007 alenik, ładowarka to pikuś Pożyczyłem drugą od kolegi:D Ale dwa dni przed wyjazdem padł mi SE d70i tracąc wszystkie kontakty:/ mało tego padło łożysko a aucie, a że łożysko jest sprzedawane razem z piastą i tarczą hamulcową to kosztuje 600zł, a jak wymieniać tarcze to obie, jak tarcze to i klocki i tak pękło przed samym wyjazdem 1500zł :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob Mc Fly Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 Życzę Ci Marcinie, żeby opisane przez Ciebie zdarzenia wyczerpały cały limit pecha na najbliższe sto lat. Niedawno przeczytałem też o Twojej przykrej przygodzie za Częstochową. Widać Siła Wyższa czuwała, że miałeś jednak w tym nieszczęściu sporo szczęścia. Tamte okolice faktycznie są dosyć mocno wypadkowe i to często powodem są ciężarówki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alenik Posted July 30, 2007 Share Posted July 30, 2007 A tak przy okazji (kontynujac temat sharka 20)... Postanowilem odswiezyc swoj pakiet - 4 cele KAN 650mAh. Najpierw rozladowalem pradem 0,4A kazda cele (oddaly z siebie od 382 do 589 mAh) a nastepnie zaczalem ladowac... i tu maly problem pojawil mi sie. Cele laduje sie nawet ponad 1000 mAh i konca nie widac. Przerywam ladowanie bo nie zabardzo wiem czego sie spodziewac... Jest na to jakies wytlumaczenie?? Dodam ze wszystkie zabezpieczenia w Sharku mam powylanczane. Ustawienia D.Peak sa domysle. Moze miec to zwaiazek z tym ze cele laduje pojedynczo mimo ze sa w pakiecie (oczywiscie pakiet nie jest podlaczony do niczego ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobra Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Nie działa algorytm wykrywania delta peak. Może nie działać przy niewielkich prądach ładowania. Prawdopodobnie masz możliwość zmiany czułości - daj czulszą detekcję. Może będzie ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alenik Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 Przy ladowaniu 5A rowniez przekracza wartosc 650mAh. doszlo do ponad 800 mAh po czym wylaczylem. motyl, Czy Twoja 20`tka nie ma problemow z ladowaniem pojedynczego ogniwa NIMH ?? Jestes w stanie to zweryfikowac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted August 1, 2007 Author Share Posted August 1, 2007 Moj ajak ładowałem grzałkę ładnie rozłączała. Zweryfikować mogę od dziś ale już wersją LiFe Link to comment Share on other sites More sharing options...
alenik Posted August 4, 2007 Share Posted August 4, 2007 Aku rozpakietowalem i cyklowalem kazda z osobna. Okazalo sie ze przy jednej z czterech nie uruchamia sie D.P. Akku niby przyjmuje okolo 80% swoich mozliwosci (co pokazuje rozladowywanie ). Przy okazji sprawdze na innej ladowaczce tego jedynaka Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdan10 Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 Witam Mam pytanie do użytkowników ładowarki Shark 20 - czy wykresy ładowania lub rozładowania zapamiętywane są w ładowarce i po powrocie z lotniska możemy je obejrzeć na komputerze, czy wykreślane są tylko i wyłącznie wtedy gdy ładowarka jest podpięta do komputera? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogi23 Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 Cały proces ładowania jest zapisywany w czasie rzeczywistym na komputerze. Wykres powstaje podczas ładowania "na kablu usb". Tak jest w zwykłej wersji bez Life. Jednak myślę, że w przypadku Life jest tak samo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted August 31, 2008 Author Share Posted August 31, 2008 No to dzis na lotnisku miałem niespodziankę W katanie mam pakiet Li-Pol 5s1c. nie latałem nim za długo i rozładował się do 17,03V podłączyłem do ładowania a Shark wykrył mi to jako pakiet 4s po 15sek przerwałem i ponowiłem ładowanie i mając napięcie 17,38V wykrył juz poprawnie jako 5s. ładował ktoś z was takie pakiety Sharkiem ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.