SCRUBBY Opublikowano 25 Czerwca 2008 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Miłej przeróbki tak by wszystko wyszło idealnie. Klapa.... Silnik TURNINGY, który kupiłem jest większy od "tuby" po 400 SPPED o jakieś 25%! Zupełny przestrzał. Będzie trzeba zbudować "COŚ" do zamontowania tego potwora.
FPV Olo Opublikowano 26 Czerwca 2008 Opublikowano 26 Czerwca 2008 www.modelarnia.pl/sklep/i...2835-16-pelikan Wczoraj zamówiłem ten silnik do mojego "ES" i smigło 5,5x4,5 do napedu bezposredniego,pakiety 3s 2100 25C. Mysle ze bedzie idealny.
SCRUBBY Opublikowano 26 Czerwca 2008 Opublikowano 26 Czerwca 2008 FPV Olo, czy RAY B2835/16 pasuje w stare miejsce po 400SPEED ? Nie trzeba ciąć EPP na modelu ?
Tytan Opublikowano 26 Czerwca 2008 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Witam Mam pytanie dla tych co w EASY Starach mają silniki3f. Czy wyłączacie hamulec. U mnie na załączonym hamulcu po wyciągnięciu modelu do góry i wyłączeniu silnika zadziera lekko nos.Po wyłączeniu hamulca na regulatorze wszystko ok. Pozdrawiam
FPV Olo Opublikowano 26 Czerwca 2008 Opublikowano 26 Czerwca 2008 FPV Olo, czy RAY B2835/16 pasuje w stare miejsce po 400SPEED ? Nie trzeba ciąć EPP na modelu ? wymiary SCRUBBY pomierz wszystko w swoim ES bo jam mam trochę inny model -mój bardzo podobny do ES,ja mam silnik wyżej niż ES. A teraz to już przerobiłem całkiem podstawę silnika aby sprawdzać rożne rodzaje śmigieł.
Mich@ł Opublikowano 26 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2008 Tytan zapytał: Czy wyłączacie hamulec? Nie włączamy ponieważ hamulec jest potrzebny tylko wtedy kiedy używamy śmigła składanego natomiast przy śmigłach stałych tylko rozładowujemy akumulator gdyż po wyłączeniu śilnika załączony hamulec pobiera nadal prąd.
SCRUBBY Opublikowano 7 Lipca 2008 Opublikowano 7 Lipca 2008 Witam, Ponieważ "nienajlepiej" wybrałem silnik do ES'a, zakupiłem również wyżej wymienionego INRUNNER'a RAY B2835/16 - 3F. Z modelu bez problemów wydłubałem starą szczotkę 400 SPEED a w jej miejsce wkleiłem silnik 3F. Ponieważ nie ma sensu przy moich pomysłach kupować regulatorów do każdego kolejnego silnika - postanowiłem regulator montować w formie przenośnej. Którym modelem będę chciał polatać - do tego załaduję regler. Proste? Zobaczymy ;-) Zabrakło mi jednej łączówki... jutro dokupię kolejny zapas.
Mich@ł Opublikowano 8 Lipca 2008 Autor Opublikowano 8 Lipca 2008 No i udało się. Jak z wyważeniem? Ja swojego ESa nie skończyłem bo mam jeszcze czym latać więc nie ma ciśnienia a poza tym teraz poczekam na twoją relację z oblotów i podejmę decyzję o napędzie chociaż mam regulator do orginalnego silnika. Zwróć uwagę na ustawienie śmigła.
SCRUBBY Opublikowano 9 Lipca 2008 Opublikowano 9 Lipca 2008 Wczoraj (jak zdjęcia wykazały) przesiadłem się na silnik 3F z ww. postu, czyli na: RAY B2835/16 - Pelikan. Dziś sprawdzałem ile model wytrzyma w powietrzu. KLAPA - zupełnie źle dobrany środek ciężkości! Model zadzierał nosa i ... przeciągnięcie... zadzieranie nosa... przeciągnięcie. Po 10 minutach lotu poddałem się i mam do zrobienia dwie rzeczy na najbliższe (jutrzejsze?) latanie. 1.) Zmienić SC poprzez dodanie... worka z piachem do dziobu (ze 100 gram muszę dodać - jak nic!). 2.) Sprawdzić śmigło w odwrotnym ustawieniu (bladego pojęcia nie mam czy właściwie założyłem śmigło). Jeżeli pkt.1 i 2 zawiodą, to chyba mam za małe napięcie z pakietu (to tylko pakiet 2S). Jutro będzie ważenie i próba lotu.
Ładziak Opublikowano 9 Lipca 2008 Opublikowano 9 Lipca 2008 bladego pojęcia nie mam czy właściwie założyłem śmigło Napisami w kierunku lotu.
and Opublikowano 9 Lipca 2008 Opublikowano 9 Lipca 2008 Tytan zapytał:Czy wyłączacie hamulec? Nie włączamy ponieważ hamulec jest potrzebny tylko wtedy kiedy używamy śmigła składanego natomiast przy śmigłach stałych tylko rozładowujemy akumulator gdyż po wyłączeniu śilnika załączony hamulec pobiera nadal prąd. Jest jeszcze jeden aspekt sprawy: śmigło zahamowane stawia mniejszy opór niż obracające się swobodnie. and
Mareq Opublikowano 9 Lipca 2008 Opublikowano 9 Lipca 2008 Ty ten pobór prądu na załączonym hamulcu jest zmierzony? Mi się wydaje, że hamowanie jest wykonywane przez zwarcie przewodów silnika, więc moim zdaniem pobór prądu nie powinien zależeć od tego czy hamulec jest włączony.
and Opublikowano 9 Lipca 2008 Opublikowano 9 Lipca 2008 Ty ten pobór prądu na załączonym hamulcu jest zmierzony? Mi się wydaje, że hamowanie jest wykonywane przez zwarcie przewodów silnika, więc moim zdaniem pobór prądu nie powinien zależeć od tego czy hamulec jest włączony. Tak właśnie jest. Można zrobić prosty eksperyment - spróbować rozkręcić palcem śmigło na silniku z włączonym hamulcem i gazem za zero, a potem odłączyć go od regulatora, zewrzeć ze sobą przewody (silnika) i spróbować zrobić to samo. and
SCRUBBY Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 Model trafił na warsztat i "przeszedł przez" Komisję ds. Głupoty i Nieumiejętności Grzebania w Internecie. Do rzeczy: Komisja kazała: 1.) Dociążyć model na dziobie. 2.) Przełożyć śmigło na właściwy kierunek Komisja poradziła: 3.) Kupić pakiet 3S - min. 2200mAh Nakazy i zalecenia wykonałem. Model idzie "pionowo" w górę. Czy to wystarczy? P.S. @#$%^&*( znów musiałem doważyć model workiem z piaskiem. Serio. Tak na rękę, to ok. 150 gram piachu lata sobie a i tak nosa model zadziera przy szybszym locie!
FPV Olo Opublikowano 11 Lipca 2008 Opublikowano 11 Lipca 2008 SCRUBBY powiedz proszę jakie śmigło założyłeś do tego silnika? Ja kupiłem APC 5.5 x 4.5.Jeszce nie oblatane ze względu na niepogodę :?
SCRUBBY Opublikowano 11 Lipca 2008 Opublikowano 11 Lipca 2008 Ja kupiłem APC 5.5 x 4.5 a ja kupiłem APC 5.5 x 4.5 :-))) Skuszę się jeszcze na ciut mniejsze i większe, by zobaczyć/poczuć różnicę.
Rafal B. Opublikowano 11 Lipca 2008 Opublikowano 11 Lipca 2008 SCRUBBY, a jak model zachowuje się w locie szybowcowym? Bo jeśli poprawnie to zrób miksa wysokości z gazem i po problemie.
SCRUBBY Opublikowano 11 Lipca 2008 Opublikowano 11 Lipca 2008 W locie szybowcowym jest ok - gdyż SC jest poprawnie utrzymany. Natomiast samo szybowanie nie wchodzi w grę. TO nie EG. Silnik tutaj musi pracować , choćby na 1/4. Sprawdzę, czy przy TravelAdjustemets mogę porobić różne ograniczenia - to by mi ułatwiło przełączanie się na tryb latanie / wznoszenie. Dzięki za podpowiedź.
gregoorr Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Ponieważ temat EasyStara będzie jeszcze chyba długo aktualny, i jeszcz dużo pilotów będzie walczyć z tym modelem chciałem podać link do strony fanów modelu. Nie wiem czy był już podawany, wydaje mi się że nie. Easy Star Fan Page Jest tam opisanych sporo ciekawych modyfikacji modelu. Ponieważ na mojego znalazł się kupiec, chyba nabędę kolejnego, aby go trochę znowu "modyfikować", lotki, napęd itp. Może warto stworzyć polską strone fanów modeli typu ES i EG?
jarokk Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 witam.. moze ktos podac miejsce do wywazenia, niestety odkupilem ten model bez dokumentacji..
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.