Crazy Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Witam, takie pytanie Panowie oprócz traxxas x01 jaki polecacie model on Road coś rodzaju na wyścigi?
Mikolaj.waw Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Witaj,x01 ma mocny silnik, i kosztuje ze 3 kola, .Jak chcesz cos na wyścigi to zobacz sobie hpi sprint 2 flux ,1300zl kosztuje,dostęp do częsci w polsce. Przy dobrym tuningu te 100km/h pojedzie. Wysłane z mojego MS4501 przy użyciu Tapatalka
Crazy Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Opublikowano 19 Marca 2016 Dzięki Mikołaj za odpowiedz Tylko ten pasek napędu FWD mnie drażni wytrzymały jest? Widzialem tu wczoraj filmiki z modelami MCD Racing które bardzo mi się spodobały niestety nie znalazlem nigdzie ich ofert, byc może dlatego że świeży produkt.
Mikolaj.waw Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Ten pasek jest wytrzymaly,kolega ma sprinta dla tego wiem.Te modele moga byc dobre,tylko zobacz czy są do nich częsci Wysłane z mojego MS4501 przy użyciu Tapatalka
Crazy Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Opublikowano 25 Marca 2016 Mikołaj Wielkie Dzięki za pomoc, na dobry początek kupiłem strade xb evo s,Powiem mi ktoś czy można tam stosować pakiety 3S ? i czy regulator posiada zabezpieczenie przed spadkiem napięcia pakietów ?
MarceliSzpak Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Mikołaj Wielkie Dzięki za pomoc, na dobry początek kupiłem strade xb evo s, Powiem mi ktoś czy można tam stosować pakiety 3S ? i czy regulator posiada zabezpieczenie przed spadkiem napięcia pakietów ? Czytając opis np. tutaj: http://germanrc.pl/pl/p/Maverick-Strada-XB-Evo-S-Bezszczotkowy-110-RTR-2,4GHz-Buggy/2270 napisane jest: Wodoszczelny regulator obrotówNowy wodoodporny ESC z serii Bezszczotkowej który montowany jest seryjnie w modelach Maverick Strada Evo S Wodoodporna i pyłoszczelna konstrukcja regulatora obrotów została stworzona do pracy w każdych warunkach. 2-3S LiPo kompatybilny Kompatybilny z silnikiem bezszczotkowym niesensorowanym 2 tryby jazdy (jazda w przód i hamulec lub jazda w przód w tył i hamulec) Proporcjonalne funkcja hamowania ABS z 4 stopniową mocą dostosowania, 8 stopni regulacji siły oporu toczenia. 4 tryby reakcji - od płynnego do bardzo agresywnego Zabezpieczenia: ochrona spadku napięcia Lipo, zabezpieczenie przed przegrzaniem czy utratą sygnału. Łatwo programowalny za pomocą przycisku "SET"
Crazy Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Opublikowano 26 Marca 2016 Pozostane na początek przy 2s, nie chce szybko usmażyć elektroniki, lepiej z dołu piąć do góry niż z.góry spaść szybko, tak mnie uczył stary instruktor MarceliSzpak miło Cię tu widzieć widziałem twoje modele
MarceliSzpak Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Dziękuję, Mam kilka z Hobbykinga. Takie zabawki:) Na przyszłość info: Jeśli będziesz jeździł na pakietach 3S odepnij wentylator (wiatrak) od chłodzenia. Może się spalić ten wentylator.
Crazy Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Opublikowano 28 Marca 2016 MarceliSzpak ty nie pracujesz czasem w serwis RC w Stalowej?
Crazy Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Opublikowano 28 Marca 2016 Mikolaj waw, musze się z Tobą zgodzić następny zakup chyba ten sprint 2 Już tak się biłem z myślami moze trophy flux, może vorza itd aż w koncu przesiadłem poczytałem opinie o sprincie i chyba na niego padnie wybór Dzięki jeszcze raz
MarceliSzpak Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 MarceliSzpak ty nie pracujesz czasem w serwis RC w Stalowej? Witam, Niestety nie pracuję w serwisie RC, traktuję swoje hobby jako dobrą zabawę bez aspiracji na wyczyn. Nie wiedziałem że jest taki serwis, możesz napisać coś więcej.
Crazy Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Opublikowano 30 Marca 2016 no na OLX znalazłem RC Serwis i pisze Stalowa Wola, a ty dałbyś rade wymienić szarpanke i wyregulować spaline 3,5 trophy ?
MarceliSzpak Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Dzięki, niestety w temacie spaliny jestem totalnie zielony. To niestety nie moja dziedzina.
Crazy Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Dzisiaj przyszedł nowy model : Hpi rx43 1:8 ford Fiesta ken block flux bardzo miłe zaskoczenie
MarceliSzpak Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Mam nadzieję Crazy, że pochwalisz się relacją ze składania.
Crazy Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Marceli, ale to jest RTR, wrzucić pakiet i.jazda. Może podpowiesz czy zebatki można smarem grafitowym posmarować?
MarceliSzpak Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Nie wiem jak ze smarem grafitowym. Mam taki w sprayu - suchy smar grafitowy , podobno do niego nie klei się brud, kurz i np. piasek. Nie stosowałem, może kiedyś przetestuję. Jeśli chodzi o koła zębate atakujące (to koło na silniku) i odbierające to ja ich nie smaruję.
Crazy Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Czyli ten w sprayu stosujesz na dyferencjaly? Pytanie czy po założeniu większej zebatki atakujacej stracę przyspieszenie ale zyskam v-max?
MarceliSzpak Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Nie nigdy nie stosowałem smaru w sprayu do modeli. Do dyferencjałów stosuję olej lub smar w zależności od konstrukcji samego dyferencjału. To co stosować masz napisane w instrukcji. Do matematycznych obliczeń prędkości poszukaj w internecie Kalkulator przełożeń i prędkości maksymalnej modelu.
Crazy Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Dzięki Marceli tylko tak na prosty rozum, czy dobrze kombinuje z tym, że im większy zespół atakujący tym większy v-max ? lecz pewnie przyśpieszenie stracę Znalazłem ten kalkulator Instrukcja jest po angielsku i krok po kroku muszę tłumaczyć
Rekomendowane odpowiedzi