Skocz do zawartości

Szybki elektryk on-Road


Rekomendowane odpowiedzi

Witaj,x01 ma mocny silnik, i kosztuje ze 3 kola, .Jak chcesz cos na wyścigi to zobacz sobie hpi sprint 2 flux ,1300zl kosztuje,dostęp do częsci w polsce. Przy dobrym tuningu te 100km/h pojedzie.

 

Wysłane z mojego MS4501 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Mikołaj za odpowiedz

Tylko ten pasek napędu FWD mnie drażni wytrzymały jest?

Widzialem tu wczoraj filmiki z modelami MCD Racing które bardzo mi się spodobały niestety nie znalazlem nigdzie ich ofert, byc może dlatego że świeży produkt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mikołaj Wielkie Dzięki za pomoc, na dobry początek kupiłem strade xb evo s,
Powiem mi ktoś czy można tam stosować pakiety 3S ? 
i czy regulator posiada zabezpieczenie przed spadkiem napięcia pakietów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mikołaj Wielkie Dzięki za pomoc, na dobry początek kupiłem strade xb evo s,

Powiem mi ktoś czy można tam stosować pakiety 3S ? 

i czy regulator posiada zabezpieczenie przed spadkiem napięcia pakietów ?

Czytając opis np. tutaj:

http://germanrc.pl/pl/p/Maverick-Strada-XB-Evo-S-Bezszczotkowy-110-RTR-2,4GHz-Buggy/2270

napisane jest:

Wodoszczelny regulator obrotów

Nowy wodoodporny ESC z serii Bezszczotkowej który montowany jest seryjnie w modelach Maverick Strada Evo S

Wodoodporna i pyłoszczelna konstrukcja regulatora obrotów  została  stworzona do pracy w każdych warunkach.

  • 2-3S LiPo kompatybilny 
  • Kompatybilny z silnikiem bezszczotkowym  niesensorowanym
  • 2 tryby jazdy (jazda w przód i hamulec lub jazda w przód w tył i hamulec)
  • Proporcjonalne funkcja hamowania ABS z 4 stopniową mocą dostosowania, 8 stopni regulacji siły oporu toczenia.
  • 4 tryby reakcji - od płynnego do bardzo agresywnego
  • Zabezpieczenia: ochrona spadku napięcia Lipo, zabezpieczenie przed przegrzaniem czy utratą sygnału.
  • Łatwo programowalny za pomocą przycisku "SET"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostane na początek przy 2s, nie chce szybko usmażyć elektroniki, lepiej z dołu piąć do góry niż z.góry spaść szybko, tak mnie uczył stary instruktor :)

MarceliSzpak miło Cię tu widzieć widziałem twoje modele :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mikolaj waw, musze się z Tobą zgodzić następny zakup chyba ten sprint 2

Już tak się biłem z myślami moze trophy flux, może vorza itd aż w koncu przesiadłem poczytałem opinie o sprincie i chyba na niego padnie wybór :)

Dzięki jeszcze raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie wiem jak ze smarem grafitowym. Mam taki w sprayu - suchy smar grafitowy , podobno do niego nie klei się brud, kurz i np. piasek. Nie stosowałem, może kiedyś przetestuję.

Jeśli chodzi o koła zębate atakujące (to koło na silniku) i odbierające to ja ich nie smaruję.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nigdy nie stosowałem smaru w sprayu do modeli.

Do dyferencjałów stosuję olej lub smar w zależności od konstrukcji samego dyferencjału. To co stosować masz napisane w instrukcji.

Do matematycznych obliczeń prędkości poszukaj w internecie Kalkulator przełożeń i prędkości maksymalnej modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Marceli tylko tak na prosty rozum, czy dobrze kombinuje z tym, że im większy zespół atakujący tym większy v-max ? lecz pewnie przyśpieszenie stracę :) 
Znalazłem ten kalkulator :)
Instrukcja jest po angielsku i krok po kroku muszę tłumaczyć :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.