wojcio69 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Witam Wiedziałem, że kiedyś się to stanie, bo praw fizyki się nie zmieni i to co wzbiło się w powietrze musi kiedyś spaść. Tak się też stało z moim EG Electric. Pierwsze w tym sezonie wyjście na loty i taka wpadka. Mając jeden nadajnik dwa odbiorniki i dwa komplety kwarcy w domu sprawdzałem i ustawiałem aparaturę do Cessna 182, idąc na loty z EG zminiłem tylko kwarc i ... silnik pełna moc, wyrzut z ręki, ciągnę drążek wysokości a EG ostro nosem w dół. Puściłem drągi, trochę EG wypoziomował ale niestety zarył nosem. Uszkodzeń brak, ale adrenalina sięgnęła zenitu. Co było powodem? W cessna 182 mam odwrotnie ustawione rewersy na kierunku i wysokości. Piszę to jako przestrogę dla tych wszystkich co latają na więcej jak jednym modelu z jednej aparatury, lepiej przed startem sprawdzić wszystko dwa razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Rzeźnik Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Dlatego ja przed kazdym lotem robie trymowanie i test sterow i lotek...Mam juz taki odruch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Zakładam, że nie masz radia z komputerem i pamięcią modeli. Wtedy takia sytuacja raczej nie miałaby miejsca. Dobrze o tyle, że nie ma uszkodzeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 ja przed kazdym lotem robie trymowanie może się nie znam ale trymowanie robi się w locie, no chyba ze nie wiem do czego służo trymery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 może się nie znam Nie znasz sie XD - najlepiej trymowac jeszcze przed montazem serw - wiesz ile to czasu zaoszczedza ? Ja kiedys reversy na lotkach w EG mialem :/ szczesliwie szybko sie zorientowalem i dzieki SK bezbolesnie sie "nawrocilem" na ladowisko ale zdziwienie bylo olbrzymie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Rzeźnik Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 KK napisał/a: ja przed kazdym lotem robie trymowanie może się nie znam ale trymowanie robi się w locie, no chyba ze nie wiem do czego służo trymery Przed lotem trymuje zawsze na "zero".Dopiero w locie ew poprawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Przed lotem trymuje zawsze na "zero".Dopiero w locie ew poprawki A nie lepiej ustawic dlugosci popychaczy tak, aby po wlaczeniu radia z dragami "na zero" i z trymerami w neutrum - wszystko bylo jak trzeba ? Zaoszczedzisz kupe czasu Wlaczasz ,sprawdzasz czy wszystko dziala, rzut oka czy jest rowno (wiadomo w transporcie moze sie cos wygiac) i w gore. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Ja kiedys reversy na lotkach w EG mialem :/ szczesliwie szybko sie zorientowalem i dzieki SK bezbolesnie sie "nawrocilem" na ladowisko ale zdziwienie bylo olbrzymie No ja tak miałem niedawno przy pierwszym akrobacie Tylko, że zakręcałem zaraz po starcie i póki się zorientowałem... :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.