Skocz do zawartości

Revers


wojcio69

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wiedziałem, że kiedyś się to stanie, bo praw fizyki się nie zmieni i to co wzbiło się w powietrze musi kiedyś spaść. Tak się też stało z moim EG Electric. Pierwsze w tym sezonie wyjście na loty i taka wpadka. Mając jeden nadajnik dwa odbiorniki i dwa komplety kwarcy w domu sprawdzałem i ustawiałem aparaturę do Cessna 182, idąc na loty z EG zminiłem tylko kwarc i ... silnik pełna moc, wyrzut z ręki, ciągnę drążek wysokości a EG ostro nosem w dół. Puściłem drągi, trochę EG wypoziomował ale niestety zarył nosem. Uszkodzeń brak, ale adrenalina sięgnęła zenitu. Co było powodem? W cessna 182 mam odwrotnie ustawione rewersy na kierunku i wysokości. Piszę to jako przestrogę dla tych wszystkich co latają na więcej jak jednym modelu z jednej aparatury, lepiej przed startem sprawdzić wszystko dwa razy.

Gość Anonymous
Opublikowano

Zakładam, że nie masz radia z komputerem i pamięcią modeli. Wtedy takia sytuacja raczej nie miałaby miejsca. Dobrze o tyle, że nie ma uszkodzeń.

Opublikowano
ja przed kazdym lotem robie trymowanie

 

 

może się nie znam ale trymowanie robi się w locie, no chyba ze nie wiem do czego służo trymery :D

Opublikowano
może się nie znam

Nie znasz sie XD - najlepiej trymowac jeszcze przed montazem serw - wiesz ile to czasu zaoszczedza ?

 

Ja kiedys reversy na lotkach w EG mialem :/ szczesliwie szybko sie zorientowalem i dzieki SK bezbolesnie sie "nawrocilem" na ladowisko ale zdziwienie bylo olbrzymie ;)

Opublikowano
KK napisał/a:

ja przed kazdym lotem robie trymowanie

 

 

 

może się nie znam ale trymowanie robi się w locie, no chyba ze nie wiem do czego służo trymery :D

 

Przed lotem trymuje zawsze na "zero".Dopiero w locie ew poprawki

Opublikowano
Przed lotem trymuje zawsze na "zero".Dopiero w locie ew poprawki

A nie lepiej ustawic dlugosci popychaczy tak, aby po wlaczeniu radia z dragami "na zero" i z trymerami w neutrum - wszystko bylo jak trzeba ? Zaoszczedzisz kupe czasu :)

Wlaczasz ,sprawdzasz czy wszystko dziala, rzut oka czy jest rowno (wiadomo w transporcie moze sie cos wygiac) i w gore.

Opublikowano

 

Ja kiedys reversy na lotkach w EG mialem :/ szczesliwie szybko sie zorientowalem i dzieki SK bezbolesnie sie "nawrocilem" na ladowisko ale zdziwienie bylo olbrzymie ;)

 

No ja tak miałem niedawno przy pierwszym akrobacie :) Tylko, że zakręcałem zaraz po starcie i póki się zorientowałem... :rotfl:

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.