pablo35 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Oczywiscie zrozumiałem wszystkie uwagi i przestrogi odnośnie latania, i wziąłem sobie do serca bo nie chce rozbić moich orłów. Na pewno w krodce bedzie jakiś trenerek ze styropianku, niedługo mam urodziny moze żonka cos kupi.... Ale powróćmy do mojego tematu, czyli budowy tego potwora... Bo w dalszym ciagu nie wiem czy to co robię robię dobrze, i tak jak pisałem zatrzymałem sie na etapie wkomponowania mojego lekko przygrubego podwozia do skrzydła. Czy to co opisywałem ma jakiś sens??? Jak tylko przekopie moj ogród pod nowa trawkę biorę sie dalej do doby i kończę skrzydło. Bardzo prosze o podpowiedzi i porady odnośnie Razora. Pozdrawiam forumowiczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo35 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Witam !!! oto foto zabudowy kola nie wiem tylko czy zdjecie odwzoruje jak to to wyglada w rzeczywistosci, mowie o garbiku na skrzydle na pomieszczenie opony tak jak pisalem , popelnilem blad przy zakupie podwozia i nie spytalem o grobosc opony wraz z goleniom podwozia, okazalo sie ze jest jakies 7-8 milimetrow za wysokie w stosunku do przekroju skrzydla w trym punkcie... stad pomysl wybudowania garbika na oponke tak jak w F-4 Phantom II. I ponawiam pytanie czy to nie zakluci aerodynamiki mojego skrzydla ????prosze o podpowiedzi, to faza wstepna obudowy opony trzeba nadac lagodniejszy ksztalt, pozaokraglac to ladnie...prosze o podpowiedzi Dzis przyszlo pare pierdolek do Razora to flight controller, podobno ulatwi EWENTUALNe pilotowanie controller podwozia i jego klap servo do steru kierunku A to moje zawiasy ktore uzylem do skrzydla , klapy i lotki te szare kikutki na zdjeciach skrzydla wystajace z lotek i klap to wlasnie one , zostana obciete na odpowiedni rozmiar i szpachla.. starlem sie dostosowac montaz zgodnie z dolaczonymi wzorami a to zawiaski na ktorych zawisna klapy podwozia pozdrawiam forumowiczy prosze o odpowiedzi odnosnie mojego skrzydla, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 tak jak pisalem , popelnilem blad przy zakupie podwozia i nie spytalem o grobosc opony wraz z goleniom podwozia, okazalo sie ze jest jakies 7-8 milimetrow za wysokie w stosunku do przekroju skrzydla w trym punkcie... stad pomysl wybudowania garbika na oponke tak jak w F-4 Phantom II. I ponawiam pytanie czy to nie zakluci aerodynamiki mojego skrzydla Zamiast garby budować wymień kółka w podwoziu na cieńsze o te 8 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blako2682 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Dokładnie zmień opony na cieńsze i po kłopocie. Co do stabilizatora lotu to trzeba go dobrze ustawić i dokładnie przetestować bo może bardziej zaszkodzić niż pomóc . Jeśli chodzi o zawiasy to jeśli postąpiłeś wedle instrukcji to będzie ok. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo35 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 No i racja czlowiek czasami zapomni ile jest dwa plus dwa!!! nie pomyslalem ze moge zmienic oponki i skrucic troge oske na ktorej sie kreca. Jak tylko trawe posieje biore sie do roboty, zobacze ile milimetrow uda mi sie odjac , pozdrawiam!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo35 Opublikowano 31 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Dobry wieczor !!! Dluga przerwa w budowie dobiega konca, przyciagaja posilki w postaci Tesciowej!!! Skrzydla to Ona nie zbuduje ale zajmie sie dzieciakami! Jeszcze trzy tygodnie i wracam do budowy,,, pozdrawiam wszystkich forumowiczy,,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi