Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oczywiscie zrozumiałem wszystkie uwagi i przestrogi odnośnie latania, i wziąłem sobie do serca bo nie chce rozbić moich orłów. Na pewno w krodce bedzie jakiś trenerek ze styropianku, niedługo mam urodziny moze żonka cos kupi.... Ale powróćmy do mojego tematu, czyli budowy tego potwora... Bo w dalszym ciagu nie wiem czy to co robię robię dobrze, i tak jak pisałem zatrzymałem sie na etapie wkomponowania mojego lekko przygrubego podwozia do skrzydła. Czy to co opisywałem ma jakiś sens??? Jak tylko przekopie moj ogród pod nowa trawkę biorę sie dalej do doby i kończę skrzydło. Bardzo prosze o podpowiedzi i porady odnośnie Razora. Pozdrawiam forumowiczy

Opublikowano

Witam !!!

oto foto zabudowy kola nie wiem tylko czy zdjecie odwzoruje jak to to wyglada w rzeczywistosci, mowie o garbiku na skrzydle na pomieszczenie opony

 

post-18857-0-94045100-1460728308_thumb.jpg

post-18857-0-58095000-1460728331_thumb.jpg

post-18857-0-64704700-1460728347_thumb.jpg

post-18857-0-54277500-1460728364_thumb.jpg

 

tak jak pisalem , popelnilem blad przy zakupie podwozia i nie spytalem o grobosc opony wraz z goleniom podwozia, okazalo sie ze jest jakies 7-8 milimetrow za wysokie w stosunku do przekroju skrzydla w trym punkcie... stad pomysl wybudowania garbika na oponke tak jak w F-4 Phantom II. I ponawiam pytanie czy to nie zakluci aerodynamiki mojego skrzydla ????prosze o podpowiedzi, to faza wstepna obudowy opony trzeba nadac lagodniejszy ksztalt, pozaokraglac to ladnie...prosze o podpowiedzi

 

 


Dzis przyszlo pare pierdolek do Razora

 

 

post-18857-0-39704700-1460728687_thumb.jpg

 

 to flight controller, podobno ulatwi EWENTUALNe pilotowanie

 

post-18857-0-47989100-1460728768_thumb.jpg

 

controller podwozia i jego klap

 

post-18857-0-56813300-1460728851_thumb.jpg

 

servo do steru kierunku

 

A to moje zawiasy ktore uzylem do skrzydla , klapy i lotki

 

post-18857-0-11182600-1460728926_thumb.jpg

post-18857-0-19394800-1460728940_thumb.jpg

 

te szare kikutki na zdjeciach skrzydla wystajace z lotek i klap to wlasnie one , zostana obciete na odpowiedni rozmiar i szpachla..

starlem sie dostosowac montaz zgodnie z dolaczonymi wzorami

 

a to zawiaski na ktorych zawisna klapy podwozia

 

post-18857-0-94887100-1460729084_thumb.jpg

 

pozdrawiam forumowiczy prosze o odpowiedzi odnosnie mojego skrzydla, pozdrawiam

 

 

 

 

 

 

 

 

Opublikowano

tak jak pisalem , popelnilem blad przy zakupie podwozia i nie spytalem o grobosc opony wraz z goleniom podwozia, okazalo sie ze jest jakies 7-8 milimetrow za wysokie w stosunku do przekroju skrzydla w trym punkcie... stad pomysl wybudowania garbika na oponke tak jak w F-4 Phantom II. I ponawiam pytanie czy to nie zakluci aerodynamiki mojego skrzydla

 

Zamiast garby budować wymień kółka w podwoziu na cieńsze o te 8 mm.

Opublikowano

Dokładnie zmień opony na cieńsze i po kłopocie.

Co do stabilizatora lotu to trzeba go dobrze ustawić i dokładnie przetestować bo może bardziej zaszkodzić niż pomóc .

Jeśli chodzi o zawiasy to jeśli postąpiłeś wedle instrukcji to będzie ok.

 

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No i racja czlowiek czasami zapomni ile jest dwa plus dwa!!! nie pomyslalem ze moge zmienic oponki i skrucic troge oske na ktorej sie kreca. Jak tylko trawe posieje biore sie do roboty, zobacze ile milimetrow uda mi sie odjac , pozdrawiam!!!

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dobry wieczor !!!

Dluga przerwa w budowie dobiega konca, przyciagaja posilki w postaci Tesciowej!!!  Skrzydla to Ona nie zbuduje ale zajmie sie dzieciakami! Jeszcze trzy tygodnie i wracam do budowy,,,

pozdrawiam wszystkich forumowiczy,,,,

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.