jasiekb Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Trzy tygodnie temu zacząłem latać pierwszy raz życiu. Przygotowania do tego trwały prawie rok. Po przeczytaniu wielu forów uznałem, że zamiast LiPo wymagających szczególnej troski zastosuję pakiety Li-ion, tym bardziej, że w mojej konfiguracji napędu wymagane natężenie prądu nie przekroczy 15A. Konfiguracja napędu. Silnik: NTM 2836 750kVŚmigło: APC-E 10-5Pakiet: 4S1P 2500 (Li-ion, Samsung INR18650-25R), masa 200g, prąd ciągły 20A, chwilowy 30A. po 20min. lotu weszło 2050 mAh (napięcie bez obciążenia - 13,6V) Pozdrawiam Janusz INR18650-25R-datasheet.pdf motor4S2836.pdf
alkraj Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 No i fajnie Pokaż jaką fotkę czym latasz. Co do LiPo to jeżeli używasz normalnie, nie przekraczasz prądów i nie uszkodzisz mechanicznie to raczej nic sie nie stanie. Dzisiejsze lipo to już nie to samo co kilka/kilkanaście lat temu. Pozdrawiam.
Pietuh Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 No i fajnie Pokaż jaką fotkę czym latasz. Co do LiPo to jeżeli używasz normalnie, nie przekraczasz prądów i nie uszkodzisz mechanicznie to raczej nic sie nie stanie. Dzisiejsze lipo to już nie to samo co kilka/kilkanaście lat temu. Pozdrawiam. Tylko Liiony 10 krotnie dłużej pożyją i mają większą pojemność przy mniejszej wadze, tam gdzie nie potrzeba dużych obciążeń stosuję "od wieków"
jasiekb Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Opublikowano 12 Maja 2016 No i fajnie Pokaż jaką fotkę czym latasz. Co do LiPo to jeżeli używasz normalnie, nie przekraczasz prądów i nie uszkodzisz mechanicznie to raczej nic sie nie stanie. Dzisiejsze lipo to już nie to samo co kilka/kilkanaście lat temu. Pozdrawiam. http://pfmrc.eu/index.php?/topic/61536-pierwsze-loty-czyli-wszystko-na-opak/ Wszystko na opak bo: pierwszy model to balsa pakiety Li-ion idiotoodporny odbiornik SAFE aparatura nietypowa Pozdrawiam Janusz
Rekomendowane odpowiedzi