Skocz do zawartości

napęd kółka ogonowego w dużym modelu


mieczotronix

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa w sumie jest bardzo prosta. Jeśli masz umieszczone koło w osi obrotu sk, to wystarczy na płetwie sk zamocować "haczyk" (np. kawałek druta o śr. ok. 1 mm z oczkiem na końcu, wklejony w dolną krawędź płetwy sk w miejscu zapewniającym lekki naciąg sprężyn), lub przykkręcić dodatkową dźwignię do dolnej krawędzi płetwy sk, również w odległości zapewniajacej lekki naciąg sprężyn.

Inne rozwiązanie to poprowadzenie sprężyn do dźwigni od sk (musi być oczywiście dwustronna). Ale na to musi pozwalać konstrukcja ogona (wolne miejsce, odpowiednia odłegłość). W Twoim przypadku to raczej odpada.

Nie przejmuj się niedokładnościami ustawienia kółka. Zapewne dźwignia w podwoziu ma regulację i zawsze można ja tak ustawić aby kółko było prosto. Ono i tak działa praktycznie tylko przy kołowaniu. Podczas startu decydujaca rolę odgrywa sk, a po oderwaniu ogona działa juz tylko i wyłącznie on.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.