Red Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 próba kurzenia, szkoda, że słabo widac... Naprawdę szybko lata Oblatywacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Ale takiego kurzenia to unikaj;) toż to śmierć dla silnika! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Coś bliżej o wyposażeniu modelu? Jaka masa do lotu? Mój jest opisany tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Silnik: Turnigy AerodriveXp 35-36 1100Kv Śmigło: 12x6E Regiel: Turnigy 30A UBec pulso Serwa: 2xHS45HB na ogonie i E-sky na lotki (wiem, zaraz mnie wysmiejecie ale ja ten model składałem taką trochę gospodarczą metodą ) Odbiornik: AR6100 Waga do lotu 935 g Pakietów używam niestety niemarkowych 2000 i 2200 mAh 20C ale model lata długo. Ok 12-15 min i robię same akrobacje prawie. Model ma niesamowite kopyto. Z ręki startuje bez rzucania a rozbieg z asfaltu praktycznie 0m Może mam nadmiar mocy Środek cieżkości potraktowałem jak multiplex nakazał ale też mi się wydaje, że jest nie w tym miejscu co trzeba. Model przy większych prędkościach zaczyna się sam wspinac. Wczoraj pierwsze lądowanie na asfalcie i udane Lata sie nim wspaniale. Nie miałem nigdy w pełni latającego RC samolotu ale na nim odrazu padły wszystkie kluczowe figury. Nie latałęm żadnym trenerkiem i teraz sie w sumie cieszę Jestem bardzo zadowolony i polecam ten model nawet na początek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbruski Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Hej, Gratulacje, świetna robota ... Też nabyłem Gemini i mam pytanie o technikę naklejania naklejek... tak krok po kroku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareq Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Masz świetnego fotografa. Dwie pierwsze fotki z pierwszego postu normalnie miodzio. Co prawda na drugiej to model jest tylko dodatkiem w tle ale powtarzam super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Dzięki Fotograf w skowronkach A oto i on: Co do naklejek to nie miałem żadnych problemów. Są bardzo elastyczne w nakładaniu i nawet jak zrobi się jakiś bąbel to łatwo można sobie z nim poradzić. Poprostu wyciąłem je z naddatkiem 1mm i przykleiłem. Ot cała filozofia. Kolejne fotki: Lotnisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Zmieniam podpis pod tematem na "mukółek" - fotograf ochrzcił tak samolot gdy powiedziałem podczas montażu, że musze dorobić jeszcze mu kółka teraz mówimy na niego mukółek (chyba tak to się pisze) :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbruski Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Widzę nowy kołpaczek - jakieś bliższe dane.. średnica, skąd, z aluminium? ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Z kołpakiem to kicha straszna niestety. Zdjąłem go bo był za cięzki. Niestety plastik, podstawkę też miał plastikowa i przez to się zginał i bił. Nie mogłem tego wycentrowac dokładnie, bicie było tak silne, że zgięło mi jeden wał od turnigy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Ja w swoim Gemini zrezygnowałem z kołpaka. Po pierwsze dlatego, że powodował bicie, a po drugie - gorsze chłodzenie silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczas Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 mój kołpak tez bił to go ściałem delikatnie nozykiem, tzn skróciłem, elektronika z nim się nie grzeje a model wyglada o wiele bardziej estetycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 estetycznie wygądał. Trochę cięzko mi przeboleć ale mojego kołpaka raczej nie zetnę, nie mam jak, po za tym nic to nie da. Bije po podstawa się ugina pod skręcaniem sruby i środek ciężkości kołpaka odbiega od osi. Przy wysokich obrotach wygląda to jakby wszystko miało się rozlecieć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Coś złego sie dzieje z silnikiem :/ http://www.youtube.com/watch?v=Fmk4Ohdsvdc Tak mi sie wydaje, że z silnikiem. Co o tym sądzicie? gdy jest zimny jest ok a po kilkudziesięciu sek na średich obrotach zaczyna tak przerywac i charczeć. Na filmiku słychać podczas startu wersję hardcore po 2 pakietach :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filonxxxl Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Łożysko (-ska)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 sprawdź wszystkie połączenia elektryczne regla i silnika może coś źle kontaktować jakiś np. zimny lut albo złamany przewód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Już wcześniej ktoś obstawiał łożyska. Ja też tak twierdzę. Może być jeszcze odklejony magnes. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Raczej nie obejdzie się bez wymontowania i rozebrania silnika. Dopiero wtedy będzie można zbadać przyczynę. Jak już inni sugerowali mogą być łożyska, oderwany magnes/sy (sam miałem taki przypadek), mogło też coś wpaść do silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob Mc Fly Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Już wcześniej ktoś obstawiał łożyska. Ja też tak twierdzę. Gdyby to była ankieta to też bym zagłosował na łożyska. Identycznie rzęził mi nowy silnik przy pierwszym uruchomieniu. Potraktowanie łożysk olejem do maszyn do szycia załatwiło sprawę. Na mój gust producenci łożysk w obawie, żeby nie zgniły od nadmiaru smaru składają je na (prawie) sucho :wink: . Twój silnik już trochę zdążył się pokręcić i obawiam się, że nawet jeśli olej do maszyn krawieckich pomoże coś, to raczej nie na długo. Gdybyś był zmuszony kupić nowe łożyska to tutaj powinny być w potrzebnym Ci rozmiarze. Nawet z uwzględnieniem kosztu przesyłki tańszych łożysk jeszcze nigdzie nie widziałem. Swego czasu łożyska 625ZZ kupowałem w lokalnych sklepach po 7÷15 zł/szt a tam są po 1,25 zeta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.