tikicaca Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 jesli chodzi o rossi, to chodzi i reguluje sie o niebo lepiej niz os. Pracuje rowno, ma plynne przejscie, i wszystko to bez nitro. Optymalna mieszanka to ponoc 3%nitro, 10% syntetyku, 5% rycyny. Na razie palilem na czystej rycynie, i rewelacja
BartekSz Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Ale Rossi są chyba głównie wysokoobrotowe, stosowało je sie w turbinkach spalinowych. Sprawdziły by się w funfly ? Pozatym 4t napewno by nie zastąpiły
radek872 Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Wysokie obroty niski moment niskie obroty duzy moment 4 takt w 3D nie ma sobie równych chociaz róznica nie jest az tak powalająca waga tego silnika Rossi może wyjsc na lepsze w modelu niz ten moment obrotowy wiadomo coś za coś
BartekSz Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Ten 2t Jet 76 mógłby być ciekawą alternatywą do lekkich funfly typu Bossanova Ale czy reakcja na gaz głównie myślę tu o czułości bedzie tak dobra jak w 4t. A w to wątpie.. Saito 72 14x4W około 9700 obrotów Posprawdzam resztę silników. Jest bse 76l 14 x 6 apc Lite 9800 14 x 6 Turbo 10400 14 x 4W Lite 10800 14 x 4W Turbo 11600 12.25 x 3.75 Lite 14000 12.25 x 3.75 Turbo 14500 14x4w Niezły offtop sie zrobił
radek872 Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Ten silnik jest tak interesujący, że warto załozyc nowy temat mowa oczywiscie o rossi kopara mi opadła jak sie dowiedziałem ze 5kg ciagu myslałem, że kolega błąd popełnił na klawiaturze
BartekSz Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Na youtube właśnie widziałem jak rossi 60 ciagnie pionowo do góry 5kg model tutaj je można kupić i zmodyfikować przyrost mocy rzędu 20-30% czyli dla .65 z 3.5 do ponad 4,5HP trochę mi się wierzyć nie chce ale ciekawe jak by sie spisywał http://shop.vendio.com/RossiEnginesUSA/item/2002406167/index.html Hmm ciekawe.. Rossi 65 ma 3.5hp przy 17 000 Rossi 91 ma 3.75hp przy 18 000 Rossi 105 SPECIFICATIONS: Engine Type: 2-Stroke Displacement: 1.050 cu. in. Cylinders: 1 General Specs: - 1 cylinder - Displacement: 1.050 cubic inches - High RPM: 11300 - 5.800 bhp Ludzie którzy mają te silniki napiszcie coś bo w sumie należą one do rzadkości, a wiedzy nigdy za mało - Weight (no muffler): 28.68 oz.
tikicaca Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 rossi 60 na czystej rycynie wykreca na apc 12.25x3.75 14.400obr/min. Swieca ciepla, temperatura powietrza ok 0stopni. Jak bedzie cieplej wykreci pewnie jeszcze troche wiecej
BartekSz Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 A jak reaguje na gaz ? tak samo jak osmaxy ? Serii AX np osmax 55AX? I te 14400 to bez nitro ??
tikicaca Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 paliwo Modeltechnic Castor STD 0nitro% reakcja na gaz swietna, nie mam filmu bo bym wrzucil. Przy uzyciu powyzej 5% nitro, nalezy zmiejszyc stopien komresji. 10% nitro probowalem tylko na smigle zaprojektowanym przez kolege (ok. 15x5) wykrecil 9800 ( bez nitro 9200)
BartekSz Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 Troche mi ciężko w to uwierzyć A ta 60 to jest w rozmiarach normalnej 91 ? Zrób jakieś foty tego silnika.
Janek Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 Jak bedzie cieplej wykreci pewnie jeszcze troche wiecej raczej mniej
tikicaca Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 z doswiadczenia wiem ze wiecej. Mniejsza gestosc powietrza z temperatura (mniejsze opory smigla), pomimo mniejszej ilosci tlenu sprawia ze silnik wykreca wiecej
BartekSz Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 Zresztą tlen można w postaci nitrometanu dostarczyć masowo to około 53% tlenu Ale czy tej mocy rossi nie zawdzięcza przypadkiem dobrze zaprojektowanemu wydechowi ? U siebie stosujesz rezo, tłumiki ultrathrust, nelsona ;>??
bynek Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 Rossi zawsze robiło dobre motory,ale te 14400 obr/min na smigle APC 12.25x3.75 to żadna rewelacja. Stara pierścieniowa Webra 61 też bez problemu osiąga 14500 obr/min.
BartekSz Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 Motorki kręcą ładnie ale co z tego jak są ceglaste :/ Dużo ciekawsze są motorki w małych obudowach maskymalnie rozwiercone
Janek Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 z doswiadczenia wiem ze wiecej. Mniejsza gestosc powietrza z temperatura (mniejsze opory smigla), pomimo mniejszej ilosci tlenu sprawia ze silnik wykreca wiecej hmm ciekawe, muszę to zbadać u siebie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.