Dj. Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 Witam, lubie modele ESA, jak trzeba są szybkie, innym razem znów latają powoli i dostojnie. Kupiłem zestaw u znanego producenta FW TA 152... Długo lezał, nikt go nie chciał - zlitowałem sie. Procedura klejenia modelu przebiegała standardowo, CA, pret szklany, przyspieszacz, itd Kadłub postanowiłem tym razem zrobic "pełny" Poprosiłem kolege (producenta ESA) o wycięcie klinów z EPP (2szt) szerokosci i długosci kadłuba w/w modelu. Kadłub przed oklejeniem "wyciąłem" wew. i po obu stronach dokleiłem wspomniane kliny z EPP... Po tym zabiegu pozostało tylko "ostrugać" - dosłownie- ostrym nożykiem całośc, tak to wygląda: Moze nie jest cudem elegancji, ale przynajmniej okablowanie i pozostałe "bebechy" sa wewnątrz. Wyposażenie: Silnik E-SKAY, do tego pakiet 3LiPo, regulator Jeti 10A, 4Xserwo E-SKAY, odbiornik Jeti 5, smigło 9X5, kabinka zrobiona z butelki po płynie do mycia okien, całośc pomalowana i do lotu waży 335g. Lata fajnie, szybki i zwrotny modelik, postaram sie nakrecić film, tylko znajde operatora... Pozdrawiam
Dj. Opublikowano 16 Lipca 2008 Autor Opublikowano 16 Lipca 2008 No własnie tez tak myslałem, że będzie za słaby ale sprawdził sie ten zestaw (silnik i regler) w 3 podobnych modelach i nic sie nie dzieje.
Dj. Opublikowano 16 Lipca 2008 Autor Opublikowano 16 Lipca 2008 Dodaję filmik, wyszedł tak sobie, zapewne coś tam będzie widac... http://pl.youtube.com/watch?v=F5uFr-LwF_Q Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.