kazikfer Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Cześć Wiem że to pewnie podstawy podstaw i wśród postów tutaj to wygląda jak męczarnia laika ale...Silnik po prawej jest zdrowy a po lewej na śmietnik... Potrzebuję przełożyć zębatkę z lewego silnika na prawy.Tutaj powstają dwa problemy... pierwszy to taki że zębatka na silniku po prawej nie jest na imbusa tylko jest wciśnięta i nie wiem jak ją ściągnąć. Drugi problem to taki że jak już ją ściągnę to wał jest w przekroju okrągły a zębatka wymaga wału który jest w połowie płaski (tak jak wał po lewej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micro Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Zębatkę podgrzej palnikiem i powinna bez problemu zejść. Tą drugą, może dałoby radę wiertłem potraktować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Jak komutator nie jest wytarty a uzwojenia spalone to szybciej będzie przełożyć zużyte szczotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Ta z lewej zejdzie bez problemów. Koło zębate po prawej na zdjęciu jest wykonane ze spiekanego proszku metalu. Będzie z nią problem bez bardzo solidnych narzędzi. Ale jeśli nie jest potrzebna to najlepiej zeszlifować ją z jednej strony aż pęknie, wtedy zdejmiesz byle czym. Tak samo musisz wykonać podszlifowanie wału. Przyda się proste oko i precyzyjna szlifierka. Wszystko to oczywiście jeśli średnica wałów jest taka sama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi