Tabul Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Chec renowacji szybowców juz historycznych to wspaniala sprawa, biorác pod wzglad czasy PRL, kiedy to nachalnie ""zlomowano sprzet latajacy gdy stracil resurs. Chwala zatem entuzjastom staroci. Chce tez zwrocic uwage, ze w tych czasach, gdy budowano szybowce tj. lata 40-50, uzywano kleju kazeinowego, który nie jest zbyt trwaly, z czasem moze sie nawet kruszyc i nie jest obojetny na wilgoc, co ma olbrzymi wplyw na wytrzymalosc konstrukcji. Nalezy zatem wziac to pod uwage odnawiajác stare szybowce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Tadeuszu, dziękuję za wspomnienie o kleju kazeinowym :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 W Gliwicach w hangarze stoi piękna Salamandra gotowa do lotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejP Opublikowano 11 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 Trochę czasu minęło, dzieci podrosły wiec czas wrócić do Jastrzębia. Prawe skrzydło poryte już kompozytem, w lewym jeszcze pare rzeczy do dokończenia i tez będzie laminowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi