Kitam Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Właściwie powinienem już wcześniej tu napisać o tym sklepie. Moja historia jest chyba całkiem dobrym pokazem jak traktować klienta by byłzadowolony. A więc po kolei. Jakiś czas temu postanowiłem rozpocząć swoją przygodę modelarską. Ponieważ nie chciałem ręcznie wykonywać żeberek, dżwigarów, kadłuba, a potem w to "niewiadomocoto" ładować kupę pieniędzy na serwa, silnik,odbiornik, aku,szukałem w sieci gotowych zestawów. Po 2 godzinnym buszowaniu w ofertach z google znalazłem model Thunderbat XF w układzie delta z tego właśnie sklepu. Teraz wiem, że była to decyzja bardz zła. Model który kupiłem przysłano ze zepsutymi akumulatorkami. Po reklamacji która przebiegła bardzo sprawnie poczta polska nie za bardzoposzanowała przesyłkę, w gruncie czego została przysłana z pozrywanymi stykami. Polutowałem je, naładowałem aku i poszedłem latać. Pierwszy i jedyny lot trwał ok. 1.2 sekundy, samolot spadł, aku się zwarł, prąd poszedłdo regla,więc się spalił, ale zdążył przesłać prąd do silnika, więc on też...... Potym zdażeniu chciałem zerwać z modelarską przygodą. Lecz zanim to miało nastąpić, chciałem odzyskać stracone oszędności. Jak dotąd wygląda na to że nie mam powodu chwalić tego sklepu. Ale teraz jest przełom!!! Odesłałem paczkę z wrakiem do gamy z zapytaniem, czy mogę liczyć na zwrot pieniędzy. A co odpisali? " Proszę wybrać, co pan woli: pieniądze, czy inny model w podobnej cenie?" Spróbowałem model (tak wiem ). I tego nie żałuję!! Przysłali mi Nemo E-sky na którym uczę się latać. Zmieniłem zdanie, chcę być modelarzem! A teraz zaczynam sobie dłubać. Według mnie postawa sklepu Gammahobby.com pokazuje, że niektóre sklepy jako numer 1 stawiają zadowolenie klienta, a na miejscu 2 zysk. Później jeszcze wielokrotnie kupowałem w tym sklepie i nigdy się nie zawiodłem. Nawet gdy brakowało towaru dzwonili i pytali się co z tym zrobić-"dać podobny produkt (śmigła), zwrócić pieniądze?" Podsumowując: według mnie GAMA jest sklepem któremu można zaufać.
tikicaca Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 ale takich klientow jak Ty nie zycze nikomu. Sklep zachowal sie bardzo ok, ale z Twojego opisu widac ze to ty ich naciagnales!!
cobra Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Za to swoim zachowaniem raczej nie powienieneś się chwalić :?
Kitam Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2008 oops :oops: :oops: :oops: nie tak miało to wyglądać. Wielkie przepraszam do wszystkich. :oops: :oops:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.