Skocz do zawartości

POMOCY ja chcę latać


psioter5

Rekomendowane odpowiedzi

jestem początkującym żułtodziobem, zaczołem robić model latające skrzydło na ramie z listewek i styropianu, konstrukcja jest po prostu wielka i ciężka około 200-300 gram rozpiętość 1m powierzchnia około 0.3 m lotki z listew sosnowych. miałem przerobić zwykłe silniczki na serwa i silnik od wkrętarki na napęd + śmigło drewniane 26cm, aparature od byle samochodzika na zdalne sterowanieczy i 4akumulatorki AA 2100mah. to ma szanse polecieć? jeśli nie to co mam zmienić i czym to wogóle pokryć. bardzo prosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poleci wszystko - nawet cegła. Tu chodzi o długość tego lotu :lol: Ważny jest profil - korzystałeś z jakichś planów? Zwykłe silniczki na serwa raczej się nie nadają ze względu na brak precyzji... Najlepiej poczytaj to forum, strony modelarskie, książki, czasopisma itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem początkującym żułtodziobem

I ignorantem ;) - Awatar, brak powitania, brak zapoznania sie z regulaminem, post w nieodpowiednim miejscu

zaczołem robić model latające skrzydło na ramie z listewek i styropianu, konstrukcja jest po prostu wielka i ciężka około 200-300 gram rozpiętość 1m powierzchnia około 0.3 m lotki z listew sosnowych.
i czym to wogóle pokryć. bardzo prosze o pomoc.

Mozesz pokryc np. fornirem...

Ale od poczatku - nie lepiej jakies gotowe i sprawdzone plany zciagnac i dopiero sie bawic ? obawiam sie, ze marnujesz czas - jest naprawde mala szansa, ze bez doswiadczenia bedziesz w stanie zbudowac dzialajaca konstrukcje ...

miałem przerobić zwykłe silniczki na serwa i silnik od wkrętarki na napęd + śmigło drewniane 26cm

Obawiam sie, ze waga tych silniczkow bedzie zbyt duza - poza tym - jak chcesz kontrolowac te silniczko-serwa ? nie lepiej kupic 2(DWA) serwa po ok 15-20 zl - i miec te czesc z glowy?

silnik od wkretarki - a jak chcesz go kontrolowac ?

czeka Cie duuuuuzo czytania:) eehhhh