wojcio69 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Witam Prawdopodobnie pytanie które zadam okaże się banalne i infantylne ale... Latam Easy Glider'em Electric z fabrycznym silnikiem, a jak wiadomo silnik ten jest, delikatnie mówiąc, trochę za słaby do tego modelu. Ten sezon jeszcze przetrzymam, ale w następnym chciałbym już polatać na bezszczotce i w dodatku takiej, która da trochę nadmiaru mocy. Po analizie internetu znalazłem takie oto silniczki: http://www.emodel.pl/esklep/keda-a2220l-p-3.html lub http://www.emodel.pl/esklep/keda-a2220l-back-shaft-p-102.html albo http://www.emodel.pl/esklep/tower-240918-p-30.html I który z nich wybrać? A może ktoś z Was ma jeszcze inną propozycję? Nie wiem czy mój portfel to wytrzyma i kupię do tego silnika pakiet i ładowarkę Li-po. Jak nie to zasilanie będzie z Ni-MH 8,4V/1050mAh. Dziękuję za wszelkie uwagi, sugestie i podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 mam do sprezdania silnik keda nowy , nieuzywany szczegóły wysłałem na pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X-wing Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Do takiego pakietu - 8,4V dałbym silniczek troszkę "szybszy" np: http://www.emodel.pl/esklep/tower-240918-p-121.html lub http://www.emodel.pl/esklep/tower-240912-p-29.html ale zależy jakie masz śmigło i czy na nim planujesz latać, czy kupić większe i czy pakiet wytrzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Witam X-Wing co się tyczy śmigła to zawsze mogę kupić nowe i spasować z silnikiem. Aktualnie mam fabryczne śmigło 8,5x5 i jakby dało radę to je wykorzystam a jak nie to kupuję nowe. Większym chyba problemem jest tutaj pakiet jaki mam 8,4V/1050mAh i do tego jeszcze Ni MH. Dzięki za linki do silniczków zwłaszcza, że te zaproponowane przez Ciebie są o połowę tańsze, tylko czy ciąg 950g gdy model ma 880g nie będzie za mały? Nie mam zamiaru ciągnąć EG pionowo w górę ale pod kątem 30 stopni byłoby już OK. Narazie fabryczna 400-setka umożliwia to pod kątem ok 10-15 stopni (przy bezwietrznej pogodzie). Poza tym silniczki które proponujesz montowane są przed pierwszą wręgą a ja wolałbym za wręgą. Zawsze ładniej szybowiec wygląda jak nie ma bebechów na wierzchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WZ Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Też przymierzam się do wymiany silnika w EG .Przymierzam się do tych typów RAY C2836/08 , RAY C 3530/14 , RAY C 3536/06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Witam Zdecydowałbym się na RAY C 3530/14 lub RAY C 3536/06 tylko one mają średnicę 35mm a fabryczna 400-setka 30mm i może być propblem z ich wciśnięciem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andych Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Mam ten silnik: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4700&Product_Name=hacker_Style_Brushless_Outrunner_20-22L w ASW15, łopaty śmigła 10x4 na 45mm kołpaku. Przy takiej konfiguracji działa bardzo dobrze i nie dodaje dużo wagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Witam Andych a czy ten Twój silniczek to nie jest przypadkiem EDA A22-22L? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X-wing Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Oś silnika można przesunąć, http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=6862 albo poszukać silnik z osią po właściwej stronie, problemem może okazać się wwydajność prądowa pakietu i co z tym się wiąże moc jaką możesz uzyskać - bez zniszczenia pakietu. Można dołożyć kilka ogniw i uzyskać wyższe napięcie = większa moc do pozyskania, ale niestety i większa masa pakietu. I jak zwykle wybór należy do Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andych Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Chyba Chodziło Ci o KEDA A22-20L, bo tego, co napisałeś to nie znam. Nie to nie te same silniki, porównaj wagę silników, a poza tym to uważam, że występuje tu różnica klas, KDA z tej serii są naprawdę dobre. KEDA jest na pewno mocniejszy, ale sam określiłeś, że to nie jest Twoim priorytetem, poza tym przyrost mocy nie jest proporcjonalny do przyrostu masy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.