Skocz do zawartości

Jaki silnik 3f do Easy Glider?


wojcio69

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Prawdopodobnie pytanie które zadam okaże się banalne i infantylne ale...

Latam Easy Glider'em Electric z fabrycznym silnikiem, a jak wiadomo silnik ten jest, delikatnie mówiąc, trochę za słaby do tego modelu. Ten sezon jeszcze przetrzymam, ale w następnym chciałbym już polatać na bezszczotce i w dodatku takiej, która da trochę nadmiaru mocy.

Po analizie internetu znalazłem takie oto silniczki:

http://www.emodel.pl/esklep/keda-a2220l-p-3.html lub http://www.emodel.pl/esklep/keda-a2220l-back-shaft-p-102.html

albo

http://www.emodel.pl/esklep/tower-240918-p-30.html

I który z nich wybrać? A może ktoś z Was ma jeszcze inną propozycję?

Nie wiem czy mój portfel to wytrzyma i kupię do tego silnika pakiet i ładowarkę Li-po. Jak nie to zasilanie będzie z Ni-MH 8,4V/1050mAh.

Dziękuję za wszelkie uwagi, sugestie i podpowiedzi.

Opublikowano

Witam

X-Wing co się tyczy śmigła to zawsze mogę kupić nowe i spasować z silnikiem. Aktualnie mam fabryczne śmigło 8,5x5 i jakby dało radę to je wykorzystam a jak nie to kupuję nowe. Większym chyba problemem jest tutaj pakiet jaki mam 8,4V/1050mAh i do tego jeszcze Ni MH.

Dzięki za linki do silniczków zwłaszcza, że te zaproponowane przez Ciebie są o połowę tańsze, tylko czy ciąg 950g gdy model ma 880g nie będzie za mały? Nie mam zamiaru ciągnąć EG pionowo w górę ale pod kątem 30 stopni byłoby już OK. Narazie fabryczna 400-setka umożliwia to pod kątem ok 10-15 stopni (przy bezwietrznej pogodzie).

Poza tym silniczki które proponujesz montowane są przed pierwszą wręgą a ja wolałbym za wręgą. Zawsze ładniej szybowiec wygląda jak nie ma bebechów na wierzchu.

Opublikowano

Też przymierzam się do wymiany silnika w EG .Przymierzam się do tych typów RAY C2836/08 , RAY C 3530/14 , RAY C 3536/06

Opublikowano

Witam

Zdecydowałbym się na RAY C 3530/14 lub RAY C 3536/06 tylko one mają średnicę 35mm a fabryczna 400-setka 30mm i może być propblem z ich wciśnięciem.

Opublikowano

Oś silnika można przesunąć, http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=6862 albo poszukać silnik z osią po właściwej stronie, problemem może okazać się wwydajność prądowa pakietu i co z tym się wiąże moc jaką możesz uzyskać - bez zniszczenia pakietu. Można dołożyć kilka ogniw i uzyskać wyższe napięcie = większa moc do pozyskania, ale niestety i większa masa pakietu. I jak zwykle wybór należy do Ciebie

Opublikowano

Chyba Chodziło Ci o KEDA A22-20L, bo tego, co napisałeś to nie znam.

Nie to nie te same silniki, porównaj wagę silników, a poza tym to uważam, że występuje tu różnica klas, KDA z tej serii są naprawdę dobre.

KEDA jest na pewno mocniejszy, ale sam określiłeś, że to nie jest Twoim priorytetem, poza tym przyrost mocy nie jest proporcjonalny do przyrostu masy.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.