sławo Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Witam wszystkich modelarzy. Jestem początkującym modelarzem , zbierającym doświadczenie o tym hobby głównie czytając Wasze forum (kopalnia wiedzy ). Może nie jestem aż takim laikiem , bo w przeszłości sklejałem dużo modeli papierowych i plastikowych :faja: Wiem , wiem - nie liczy się do stażu:rotfl: Na razie nie posiadam żadnego własnego modelu , ale już niedługo dokonam pierwszego zakupu. Na chwilę obecną będzie to średni elektryk Mustang P-51. Liczę na Waszą pomoc w wielu zagadkach modelarstwa :shock: . Umiem korzystać z funkcji Szukaj , ale jak nic nie znajdę :crazy: to będę pytał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Witaj. To mały sprawdzian dla Ciebie. Wpisz w wyszukiwarce "pierwszy model" i pochwal się czego się dowiedziałeś :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Witamy kolege i napewno pomożemy PS. Czy coś się pozminiało w świętoszownie byłem na w wojsku 10BKPanc / 2001-2002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...