Skocz do zawartości

Szukam pomocy w sprawie pierwszego odpalania samolotu :P


Maciejz4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :P

Niedawno zainteresowałem się modelarstwem RC i postanowiłem sobie kupić jakiś samolocik :P. A więc kupiłem Cessnę 182 Skylane 40 ARF z całą aparatura, silnikiem (SuperTigre) serwami, osprzętem potrzebnym do odpalania, paliwem(5l), no po prostu wszystkim co potrzebne.

Jednak podczas odpalania natrafiłem na pewien problem. Otóż silnik wogóle nie chce odpalić. I w sumie nie wiem z czego to wynika. Z uwagi na to że jestem początkującym "modelarzem" nie jestem nawet pewien czy dobrze wszystko połączyłem, chodzi mi głównie o połączenie przewodów paliwowych z silnikiem i układu zasilania świecy żarowej. Nie znam się na tym za bardzo więc pewnie to jest głównym problemem przez który silnik nie chce odpalić. Gdyby ktoś mógł narysować mi albo przesłać jakiś schemat całego podłączenia, proszę pilnie o pomoc. Nie mam zupełnie pojęcia co zrobić, nigdzie na forach takiego tematu nie znalazłem więc postanowiłem napisać.

POMOCY !!! :)

Edit:

kolory są zarezerwowane dla władzy :D

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam na forum. Zarejestrowałeś sie przed chwilą, i już nieco mieszasz, jest coś takiego jak powitalnia,wypada tam się przywitać, poza tym piszesz ten post w modelach spalinowych, a nie silnikach spalinowych-jest specjalny dla nich dział.A tak w ogóle samolotu się nie odpala lecz silnik :wink:

Co do opalania był kiedyś cały artykuł na polskiej witrynie modelarskiej, niestety strona wyparowała i artykuł z nią, może ktoś będzie mieć, na ten temat jest dużo na forach niestety trzeba dużo szperać i doczytywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w modelu wygląda to tak:

p1010385bl9.jpg

w800.png