Skocz do zawartości

MIG-29 Aparatura!!! Edit'ed

dellorto

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam model Mig-29 z Depronu, waży 85g. o taki Mig 29

(obok jest strona do planów)

A także helikopterek Honey Bee Cp 2 o taki

Chce użyć "pilota" (nadajnik), ładowarki Li-po (to chyba balancer się nazywa) i kwarców z helikopterka do Miga-29. Dobrałem sobie takie komponenty:

Silnik, regulator, śmigło

odbiornik

serva

pakiet

Powiedzcie tylko czy to będzie ze sobą działać?? i czy pasuje do tego modelu???

PS: Resztę sam doczytałem.... przyznaję sie że troche leniwy i "głupiutki jestem" bo nie chciałem poszukać....

(Info, przed edycją postu pytałem się o rzeczy na które odpowiedź znalazłem posty niżej)

Opublikowano

Jestem początkującym modelarzem ( możesz zlekceważyć co powiem) lecz dużo czytałem

i wlasnie zrobilem swój 1 model. :wink:

Chciałem do tego modelu użyć tego nadajnika + odbiornik ( e-sky) lecz rozmyslilem się( kupuję optika 6) ponieważ ma mały zasięg około 300 m ( tak mierzyli ludzie z tego forum) :twisted: wiec to nie będzie nadajnik przyszłościowy do modeli samolotów ( takich troszkę większych :mrgreen: ). Ten model jest mały wiec jeszcze się on nada do czegoś ponieważ raczej stracisz go z oczu niż stracisz zasięg ( tak mi się wydaje) :P :oops:

i kup smiglo pchające ( takie jak na filmiku tak mi sie wydawalo)

Użyj do tego modelu lipoli 2S

serwa powinny być dobre

Pozdrawiam

Opublikowano

1. Silnik z przodu:

a)silnik kreci w prawo zakladamy smiglo prawe

b)silnik kreci w lewo zakladamy smiglo lewe

2. Silnik z tylu:

a)silnik kreci w prawo zakladamy smiglo lewe

b)silnik kreci w lewo zakladamy smiglo prawe

Chyba ;)

Opublikowano

Ale w moim przypadku wystarczy tylko odwrotną stroną przykręcić śmigło (jest taka możliwość???) i pozamieniać kabelki?? tak???

Z tego co rozumiem i przemyślałem tak mi wyszło...

I jeszcze czy ten odbiornik będzie działał z tą aparaturą od heli???

Opublikowano