Skocz do zawartości

MIG-29 Aparatura!!! Edit'ed


dellorto

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam model Mig-29 z Depronu, waży 85g. o taki Mig 29

(obok jest strona do planów)

A także helikopterek Honey Bee Cp 2 o taki

Chce użyć "pilota" (nadajnik), ładowarki Li-po (to chyba balancer się nazywa) i kwarców z helikopterka do Miga-29. Dobrałem sobie takie komponenty:

 

Silnik, regulator, śmigło

odbiornik

serva

pakiet

Powiedzcie tylko czy to będzie ze sobą działać?? i czy pasuje do tego modelu???

PS: Resztę sam doczytałem.... przyznaję sie że troche leniwy i "głupiutki jestem" bo nie chciałem poszukać....

(Info, przed edycją postu pytałem się o rzeczy na które odpowiedź znalazłem posty niżej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem początkującym modelarzem ( możesz zlekceważyć co powiem) lecz dużo czytałem

i wlasnie zrobilem swój 1 model. :wink:

 

Chciałem do tego modelu użyć tego nadajnika + odbiornik ( e-sky) lecz rozmyslilem się( kupuję optika 6) ponieważ ma mały zasięg około 300 m ( tak mierzyli ludzie z tego forum) :twisted: wiec to nie będzie nadajnik przyszłościowy do modeli samolotów ( takich troszkę większych :mrgreen: ). Ten model jest mały wiec jeszcze się on nada do czegoś ponieważ raczej stracisz go z oczu niż stracisz zasięg ( tak mi się wydaje) :P :oops:

 

i kup smiglo pchające ( takie jak na filmiku tak mi sie wydawalo)

Użyj do tego modelu lipoli 2S

serwa powinny być dobre

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KaliN, czym się różni śmigło pchające od ciągnącego?

 

http://www.modelarski.com/index.php?cat_id=144

http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?manufacturers_id=19&products_id=1292

 

Różni się budową mocowania do piasty (nawiercenie na redukcję i ząbki z drugiej strony)

Ale bez problemu można dać oczywiście zwykłe śmigła (ciągnące)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach