Skocz do zawartości

AEOLIAN C4240KV1020 (do przewinięcia) pomoc


Czarek94

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dostałem ostatnio wybebeszony silnik -bez uzwojenia.

 

.Rotational Speed : 1020(kv) RPM/V 
.Continuous Current : 35 
.Max. Current :43 
.Input Voltage : 7.4-22.2v (2-6s) 
.No Load Current : 2.1A 
.Internal Resistance : 36(Omega) 
.Wire winds(mm):0.28 
.Power : 955W 
.Max Torque(mNn.m): 722 
.Thrust(g): 1500-2200 
.Max Speed(RPM): 11322 
.Propeller (APC): 9?/10? 
.shaft diameter(mm) : 5mm 
.motor weight(g):180g 
.Diameter for 2 holes(mm):25+25(mm) 
.Input Battery Types : NiCd/ Nimh/ Li-po Battery 
.Max. Efficiency : 80%

 

Po zbadaniu wymiarów podekscytowany stwierdziłem, że jeśli nadać mu nowe życie mógłby zasilić jakiś fajny, dość spory model.

Jestem ciekaw co da się z tego wycisnąć, czy 2,2kg ciągu będzie sensownym i w miarę wydajnym wynikiem..

 

Kiedyś przewijałem silniczki, ale mniejsze, dlatego z tym prosiłbym o pomoc, jak to prawidłowo wykonać.

1. jakim drutem?- posiadam 0,25 a ze specyfikacji oryginalnie był 0,28

2 jakim systemem nawijania, żeby zbliżyć się do oryginalnych parametrów?

 

Silnik chciałbym użyć do napędu akrobata typu extra300 lub większego funfly'a (myślicie, że dałby rade uciągnąć rozp.~140cm, 4s)?

 

Albo proszę o kontakt jeśli jest tu jakiś modelarz, który ma wprawę w przewijaniu, trochę czasu i chęci- możemy się dogadać. Posiadam jeszcze małego emaxa i typowy dzwonek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.