Czarek94 Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Witam Dostałem ostatnio wybebeszony silnik -bez uzwojenia. .Rotational Speed : 1020(kv) RPM/V .Continuous Current : 35 .Max. Current :43 .Input Voltage : 7.4-22.2v (2-6s) .No Load Current : 2.1A .Internal Resistance : 36(Omega) .Wire winds(mm):0.28 .Power : 955W .Max Torque(mNn.m): 722 .Thrust(g): 1500-2200 .Max Speed(RPM): 11322 .Propeller (APC): 9?/10? .shaft diameter(mm) : 5mm .motor weight(g):180g .Diameter for 2 holes(mm):25+25(mm) .Input Battery Types : NiCd/ Nimh/ Li-po Battery .Max. Efficiency : 80% Po zbadaniu wymiarów podekscytowany stwierdziłem, że jeśli nadać mu nowe życie mógłby zasilić jakiś fajny, dość spory model. Jestem ciekaw co da się z tego wycisnąć, czy 2,2kg ciągu będzie sensownym i w miarę wydajnym wynikiem.. Kiedyś przewijałem silniczki, ale mniejsze, dlatego z tym prosiłbym o pomoc, jak to prawidłowo wykonać. 1. jakim drutem?- posiadam 0,25 a ze specyfikacji oryginalnie był 0,28 2 jakim systemem nawijania, żeby zbliżyć się do oryginalnych parametrów? Silnik chciałbym użyć do napędu akrobata typu extra300 lub większego funfly'a (myślicie, że dałby rade uciągnąć rozp.~140cm, 4s)? Albo proszę o kontakt jeśli jest tu jakiś modelarz, który ma wprawę w przewijaniu, trochę czasu i chęci- możemy się dogadać. Posiadam jeszcze małego emaxa i typowy dzwonek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi