Skocz do zawartości

Extra 330sc samoczynnie skręca w lewo cyrkiel


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie jako że dopiero wchodzę temat składania modeli zacząłem od modelu EPP Extra 330sc z tego tematu : http://pfmrc.eu/index.php?/topic/69861-extra-330sc-va-models-szersze%C5%84/
Mam problem mianowicie taki : Podczas lotu z włączonym silnikiem model samoczynnie zatacza cyrkiel w lewo owszem zbytnio nie przeszkadza mi to w locie bo koryguje SK tą tendencję ale nie ukrywam ze spokoju mi to nie daje . Czy ktoś mógłby mi poradzić na co zwrócić uwagę aby wyeliminować ten problem ? Niestety skłon i wykłon ustawiałem tak pi razy drzwi. Dwie podkładki na górze jedna na dole robiąc wykłon w prawo być może że za mało ?

Proszę o sugestie.

Opublikowano

Witam

 

Panowie jako że dopiero wchodzę temat składania modeli zacząłem od modelu EPP Extra 330sc z tego tematu : http://pfmrc.eu/index.php?/topic/69861-extra-330sc-va-models-szersze%C5%84/

Mam problem mianowicie taki : Podczas lotu z włączonym silnikiem model samoczynnie zatacza cyrkiel w lewo owszem zbytnio nie przeszkadza mi to w locie bo koryguje SK tą tendencję ale nie ukrywam ze spokoju mi to nie daje . Czy ktoś mógłby mi poradzić na co zwrócić uwagę aby wyeliminować ten problem ? Niestety skłon i wykłon ustawiałem tak pi razy drzwi. Dwie podkładki na górze jedna na dole robiąc wykłon w prawo być może że za mało ?

 

Proszę o sugestie.

Jak bez silnika nie skręca to wina zbyt małego skłonu.

Opublikowano

Jak bez silnika nie skręca to wina zbyt małego skłonu.

 

...wykłonu :)

skłon "góra - dół", wykłon "lewo-prawo".

Opublikowano

Nie ma takiej opcji - zbytnio mi to nie przeszkadza i koryguję SK...

 

Każdy model musi latać idealnie równo - zwłaszcza akrobat.

 

Tak jak poprzednicy pisali. Jak bez gazu lub na niskim gazie (40-50%) leci prosto a przy dodaniu skręca w L to - regulujesz wykłon silnika tak aby odchylić silnik w prawo. Analogicznie gdy np. model leci prosto na 40-50% gazu a jak dodasz na maksa to zadziera do góry to regulujesz skłon silnika - wtedy w dół. Zawsze przeciwnie do kierunku, w którym leci model.

 

Jak zmienisz śmigło na inne - większe/mniejsze zabawa z regulacją może zacząć się od nowa. Polecam załącznik.

 

Latanie modelami akrobacyjnymi.pdf

Opublikowano

jeżeli model Ci skręca w locie poziomym to po skorygowaniu wykłonu dalej może go znosić w locie pionowym w góre dlatego takie testy robi się najwygodniej w pionie

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.