Adam B. Opublikowano 3 Września 2008 Opublikowano 3 Września 2008 Stałem się szczęśliwym posiadaczem tego silnika. Niestety jest kłopot z regulacją. Brakuje przejścia z niskich na wysokie i silnik się dławi i gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu a całkiem dobrze jest przy wolniejszym. Pytanie do użytkowników tego silnika jakie zastosowaliście ustawienia i jak się Wam regulował ten silnik. Na dzień dzisiejszy zapłon został ustawiony (poprawiony) dokładnie według instrukcji - kąt wyprzedzenia to około 22st. w tym wypadku w przeliczeniu na mm to około 8mm.
Janusz P. Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Witaj Adam B. napisz czy udało ci się rozwiązać problem ze silnikiem jeżeli nie to spróbujemy coś zaradzić (jeżeli się uda :? )
Adam B. Opublikowano 9 Września 2008 Autor Opublikowano 9 Września 2008 Jestem na dobrej drodze to rozwiązania kłopotu Dziękuję za chęć pomocy!
Adam B. Opublikowano 20 Października 2008 Autor Opublikowano 20 Października 2008 Problemem był zapłon - niestety 5 cel naładowanych i podłączonych "zabiło" zapłon. Teraz nowy zapłon i 4 cele pozwoliły już na normalną pracę silnika.
Janusz P. Opublikowano 22 Października 2008 Opublikowano 22 Października 2008 Ajaj to zaczęło się dość nieciekawie od spalenia zapłonu? No ale teraz to już chyba wszystko O.K. Zarzuć kiedyś jakiś filmik jak pracuje silnik no i może jakieś loty no nie? :wink:
Adam B. Opublikowano 22 Października 2008 Autor Opublikowano 22 Października 2008 Tu oblot STARUJĘ*HOLUJĘ*LĄDUJĘ
Janusz P. Opublikowano 22 Października 2008 Opublikowano 22 Października 2008 No całkiem spoko a do jakich rozmiarów szybowca wystarczy według ciebie moc silnika bo jako holownik to wznoszenie ma dość dobre.
Adam B. Opublikowano 22 Października 2008 Autor Opublikowano 22 Października 2008 Myślę, że jakieś 3-4 metry pociągnie. Musze tylko jeszcze popracować nad doborem śmigła.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.