Adam B. Posted September 3, 2008 Posted September 3, 2008 Stałem się szczęśliwym posiadaczem tego silnika. Niestety jest kłopot z regulacją. Brakuje przejścia z niskich na wysokie i silnik się dławi i gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu a całkiem dobrze jest przy wolniejszym. Pytanie do użytkowników tego silnika jakie zastosowaliście ustawienia i jak się Wam regulował ten silnik. Na dzień dzisiejszy zapłon został ustawiony (poprawiony) dokładnie według instrukcji - kąt wyprzedzenia to około 22st. w tym wypadku w przeliczeniu na mm to około 8mm.
Janusz P. Posted September 8, 2008 Posted September 8, 2008 Witaj Adam B. napisz czy udało ci się rozwiązać problem ze silnikiem jeżeli nie to spróbujemy coś zaradzić (jeżeli się uda :? )
Adam B. Posted September 9, 2008 Author Posted September 9, 2008 Jestem na dobrej drodze to rozwiązania kłopotu Dziękuję za chęć pomocy!
Adam B. Posted October 20, 2008 Author Posted October 20, 2008 Problemem był zapłon - niestety 5 cel naładowanych i podłączonych "zabiło" zapłon. Teraz nowy zapłon i 4 cele pozwoliły już na normalną pracę silnika.
Janusz P. Posted October 22, 2008 Posted October 22, 2008 Ajaj to zaczęło się dość nieciekawie od spalenia zapłonu? No ale teraz to już chyba wszystko O.K. Zarzuć kiedyś jakiś filmik jak pracuje silnik no i może jakieś loty no nie? :wink:
Janusz P. Posted October 22, 2008 Posted October 22, 2008 No całkiem spoko a do jakich rozmiarów szybowca wystarczy według ciebie moc silnika bo jako holownik to wznoszenie ma dość dobre.
Adam B. Posted October 22, 2008 Author Posted October 22, 2008 Myślę, że jakieś 3-4 metry pociągnie. Musze tylko jeszcze popracować nad doborem śmigła.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.