Skocz do zawartości

Jakie baterie do silnika 3f???


jakuban

Rekomendowane odpowiedzi

Chcę kupić ten silnik:

 

http://rcsklep.pl/product_info.php?cPath=22_55&products_id=170

 

Planuję umieścić go w modelu Zoom 4U (3D, ok 220g gotowy do lotu).

 

Teraz używam silnika:

 

http://www.4hobby.pl/product_info.php?info=p8311_Zestaw-Silnik-2406-32---ESC-12A---8-4E.html

 

Cały problem polega na tym, że nie mam żadnego doświadczenia w modelach 3D i w związku z tym mam kilka pytań do bardziej zaawansowanych modelarzy:

 

1. Czy jest możliwe, że silnik nr 1, na pakiecie 620mAh, 11,1 3S1P przy odpowiednim śmigle da mi czas lotu ok 15min??? Oczywiście zachowując dostateczną moc do wszystkich akrobacji. Pytam, dlatego że silnik nr 2, na tym pakiecie, ze śmigłem 8x4E lata 8 minut.

 

2. Jakich śmigieł używać, żeby samolot latał wolno a silnik dawał dużą moc do pełnej akrobacji?? (póki co korzystałem z 8x4E - samolot lata szybko i przy niskich obrotach nie silnik nie ma wystarczającego ciągu, ale za to mam 8 minut lotu; 9x3.8 - również szybki lot, lepszy ciąg, ale czas lotu to 4-5 minut; 9x6 - dość szyki lot, ciąg taki sobie, czas lotu max 6,5 minuty, śmigła firmy Tower Pro)

 

3. Samolot nie robi pełnych pętli ( które wyglądają jak pętle), ale zawsze zwala się na którąś ze stron. Wychylenia statecznika są ustawione na max. Co z tym można zrobić.

 

Jestem otwarty na propozycje innych napędów, które dałyby odpowiednią moc i przyzwoity czas lotu z podanym przeze mnie pakietem.

 

Dzięki za pomoc.

Kuba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy jest możliwe, że silnik nr 1, na pakiecie 620mAh, 11,1 3S1P przy odpowiednim śmigle da mi czas lotu ok 15min??? Oczywiście zachowując dostateczną moc do wszystkich akrobacji. Pytam, dlatego że silnik nr 2, na tym pakiecie, ze śmigłem 8x4E lata 8 minut.

Latasz na hali czy na zewnatrz ??