Raffik Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 bo w "do wyslania" znika jak sie odbierze paczka wyjdzie w tym tygodniu. wiecej info o silniczku jak wroce do domu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigreg Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Witam, Szczotkowe silniki ze stajni "esky" nie sa ze tak powiem ... zbyt wysokich lotow Jesli to ta sama klasa co silniki montowane w smiglowcach tego producenta to 30 minut pracy wydaje mi sie bardzo dobrym osiagnieciem ! Silnik szczotkowy w lekkim smiglowcu HB CP2 dawal rade, chociaz dosyc znacznie sie grzal. Nie osiagal zbyt wysokich obrotow co przekladalo sie na niska predkosc wirnika glownego i gorsza stabilnosc. Natomiast silnik w nieco ciezszym HB King2 z zasady zyje okolo 15-20 minut lotu ... a grzeje sie dziad jak hutniczy piec, stopil mi kabinke w locie.. Oryginalne silniki Esky sa tanie, jednakze przeliczajac koszt zakupu na ilosc minut pracy wychodzi ze to ekstremalnie drogie rozwiazanie Pozdrawiam Grzesiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.