Artur Caban Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Czołem- W 1989 wykonałem tego oto "potworka" - rasowego, lekkiego, konstrukcyjnego akrobatka do treningu F2B. Miał być podsumowaniem moich doświadczeń przed przejściem na duże modele. Model ukończyłem i z powodów pozamodelarskich do dzisiaj nie oblatałem. I tak się złożyło, że przetrwał nieuszkodzony 19 lat :shock: Zamierzam tej jesieni do niego wrócić i spróbować go jako FUN FLY. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Caban Opublikowano 25 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Idea przebudowy jest następująca: analiza masowa: Płatowiec 307g (Po usunięciu orczyka CL :oops: (20g) i doważenia zewnętrznego płata(15g) Podwozie 30g Projektowane elementy kadłuba 25g Ster kierunku 15g Dźwignie, popychacze, cięgła, galanteria 10g silnik 60g (E-MAX BL2215/20) regulator 22g (E-MAX 25A) Łoże silnika, mocowanie 20g Piasta, śmigło 10g (Prop saver, GWS 10X5) Serwa SW, SK 34g (2 X HS 81) Serwa L 16g (2 X HS 55) Odbiornik 10g (Jeti REX 7 MPD) Pakiet 160g (1800 mAh) Suma: 719g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skidan Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Widziałem podobne zabytki w naszej modelarni w MDK. Czekam na film z oblotu. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Widziałem podobne zabytki w naszej modelarni w MDK. Czekam na film z oblotu. Powodzenia no jest ich troche, lezą i się kurzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.