Skocz do zawartości

Toto 7 podczas lotu skręca mocno w prawo!


Spiderski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanownych Kolegów!

 

Mam mały problem z Toto 7.

Podczas wypuszczenia modelu z ręki, samolot skręca w prawo dość mocno. Nie pomaga nawet skierowanie SK w lewo. Co dziwne, jeżeli ustawię (to tylko próby zachowania się modelu) wykłon około 2 stopnie w lewo, model się uspokaja i reaguje na SK w lewo.

 

 

Czy może być przyczyną to, że prawa połowa płata, patrząc od przodu modelu, ma tak jakby bardziej uniesioną, bardziej zaokrągloną krawędź natarcia tak około 2 mm?

 

Co może mieć na to wpływ Panowie?

 

Dodam, że jestem początkującym modelarzem, ale chcę sam zbudować model, a nie kupić w sklepie (chcę mieć tą satysfakcję, że zrobiłem sam)

 

pozdr i z góry dziękuję za odpowiedź

 

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może być przyczyną to, że prawa połowa płata, patrząc od przodu modelu, ma tak jakby bardziej uniesioną, bardziej zaokrągloną krawędź natarcia tak około 2 mm?

 

Prawdopodobnie sam odpowiedziałeś sobie na swoje pytanie. Bardzo możliwe że masz zwichorwane skrzydło i to jest przyczyną przechyłu modelu na prawo a w konsekwencji skręt.

Sprawdź dokładnie czy model jest symetryczny i prosty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

 

Zamieszczam zdjęcia modelu!

 

Nr. 1

 

48db0977119abef6.jpg

 

Nr. 2

 

47ca456ff39a9488.jpg

 

Nr. 3

 

be80e38066da3591.jpg

 

 

A mam pytanie, bo boję się próbować lotu z wykłonem z lewo. Jak się będzie zachowywał model z wykłonem w lewo? Narazie próbowałem tylko na zawieszonym modelem na lince, a jak będzie podczas lotu?

 

Na jednym ze zdjęć widać tą nierówność na prawej połówce płata, lecz na zdjęciu wygląda ona bardziej strasznie niż w rzeczywistości!

 

 

pozdr

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach