DeKuba Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Witam. Jestem posiadaczem silnika Ray. Zdarzyło mi się niefortunne lądowanie w polu i cały silnik w piachu. Przedmuchałem go tylko z zewnątrz, a tu nowina! Silnik chodzi chwilę (max. 1 sekundę) i się zatrzymuje, przy tym regulator się nagrzewa jakby miał się za chwilę zapalić. Mniemam że to wina piachu w łożyskach i tu pytanie do właścicieli silników bezszczotkowych, jak mam go wyczyścić z piachu, a przy okazji zakonserwować? PS. Proszę o dokładną instrukcję czyszczenia, bo w silnikach elektrycznych jestem kompletnie zielony. Pozdrawiam Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 a) silnik jest inrunner czy outrunner? outrunner - da się rozebrać i WYMIENIĆ łożyska, a resztą przedmuchać/oczyścić pędzelkiem c) inrunner - kiepska sprawa, rozbieranie jest trudne ale reszta jw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeKuba Opublikowano 9 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Jest to outrunner, więc się da. Mógłbym prosić o dokładną instrukcję rozebrania go (RAY C3536/05)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...