Skocz do zawartości

OS max 55 2T - zablokowany/zapieczony gaznik


pauletto007

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy,

Model nie latany prawie 4 lata. Po osratnich lotach silnik OS max 55 2T zalany srodkiem do konserwacji ModelTechnics. Dzisiaj przetarlem model z kurzu, i jak ovrocilem smiglem to jakby silnik sie zapiekl w srodku, ciezko obrocic walem a przepustnicy w gazniku nie moge poruszyc - jest zapieczona prawdoodobnie. Co zrobic zeby odblokowac pezepustnice i nie uszkodzic silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WD 40 NA PRZEPUSTNICĘ ALBO AFTER RUN RÓŻOWY TORNADO I PUŚCI! NIE ROZKRĘCAJ 

Witold_pi: dziś potraktowałem gaźnik czymś podobnym do WD-40. Wiadomo, że od razu nie puści i nie puścił. Mam nadzieję, że pomoże bo samym wałem praktycznie od razu było dużo łatwiej zakręcić. Liczę że i na gaźnik pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Środek typu WD-40 nic nie pomógł. Więc wg zaleceń zdemontowałem gaźnik i porozbierałem na części pierwsze. Korpus gaźnika wrzuciłem w kąpiel w nitro. Mam nadzieję, że to pomoże. Zajrzę jutro z rańca i zobaczę. Natomiast do wnętrza silnika nalałem After Runa od Model Technics i b. ładnie wał się kręci bez żadnych zacięć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EDIT

Wymoczony gaznik w nitro odblokowal sie. Wysuszylem go, zlozylem do kupy i zalalem after runem.chodzi ladnie gladko.

Probowalem w ten sam sposob odblokoqac gaznik z ASP 25, ale mimo ze tak samo dlugo moczy sie w nitro to jest caly czas zablokowany. Niech sie moczy dluzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.