pauletto007 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Koledzy, Model nie latany prawie 4 lata. Po osratnich lotach silnik OS max 55 2T zalany srodkiem do konserwacji ModelTechnics. Dzisiaj przetarlem model z kurzu, i jak ovrocilem smiglem to jakby silnik sie zapiekl w srodku, ciezko obrocic walem a przepustnicy w gazniku nie moge poruszyc - jest zapieczona prawdoodobnie. Co zrobic zeby odblokowac pezepustnice i nie uszkodzic silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pauletto007 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Czyli trzeba zdemontowac caly silnik i wystarczy go zanurzyc w nitro. A uszczelek szlag nie trafi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold_pi Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 WD 40 NA PRZEPUSTNICĘ ALBO AFTER RUN RÓŻOWY TORNADO I PUŚCI! NIE ROZKRĘCAJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pauletto007 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 WD 40 NA PRZEPUSTNICĘ ALBO AFTER RUN RÓŻOWY TORNADO I PUŚCI! NIE ROZKRĘCAJ Witold_pi: dziś potraktowałem gaźnik czymś podobnym do WD-40. Wiadomo, że od razu nie puści i nie puścił. Mam nadzieję, że pomoże bo samym wałem praktycznie od razu było dużo łatwiej zakręcić. Liczę że i na gaźnik pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pauletto007 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Środek typu WD-40 nic nie pomógł. Więc wg zaleceń zdemontowałem gaźnik i porozbierałem na części pierwsze. Korpus gaźnika wrzuciłem w kąpiel w nitro. Mam nadzieję, że to pomoże. Zajrzę jutro z rańca i zobaczę. Natomiast do wnętrza silnika nalałem After Runa od Model Technics i b. ładnie wał się kręci bez żadnych zacięć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pauletto007 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 EDIT Wymoczony gaznik w nitro odblokowal sie. Wysuszylem go, zlozylem do kupy i zalalem after runem.chodzi ladnie gladko. Probowalem w ten sam sposob odblokoqac gaznik z ASP 25, ale mimo ze tak samo dlugo moczy sie w nitro to jest caly czas zablokowany. Niech sie moczy dluzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Podgrzać to puści, potem rozebrać i umyć...nic prostszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi