Skocz do zawartości

O.S. max 46 LA czy AX


Mike

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Tak jak w temacie myśle nad kupnem O.S maxa 46 tylko którego??? LA czy AX???

Szukałem teamtów na forum, bo wiem że im więcej tematów tym trudniej się odnaleźć ale nie znalazłem nigdzie porównania tych silników. Mianowicie wiem że LA jest tańszy, łatwiejszy w regulacji. Ale bardziej ciekawi mnie czym one się tak różnią skoro jest ta sam poj. a cena o 120 zł większa. Proszę o opinie na temat tych motorków i radę który wybrać??? Ma on być napędem do trenerka (2300g).

  • Odpowiedzi 43
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

a potem zbudujesz sobie model, który będzie wymagał mocniejszego napędu i będziesz się zastanawiał dlaczego nie kupiłeś AX :D .

Jak masz kasę to się niezastanawiaj, jak nie masz to się zastanów czy nie warto trochę poczekać aż się uzbiera. Po co płacić dwa razy :?: :D

Opublikowano

A jaki to ma być trenerek??

Ja mam 46AX jestem z niego bardzo zadowolony ale teraz kupiłbym 55AX.

Na tym silniku latałem Questem 50, P51 z cmpro, i troszkę mu brakowało zwłaszcza do mustanga (szybki model), poza tym kilkoma trenerkami,

Zapas mocy musi być:)

 

Ps Co do regulacji to jest o niebo lepsza niż np. asp czy SuperTigre

55AX

zobacz tego

tutaj taniej

55ax

 

Ps2 może przesadziłem z tym "o niebo" ale na pewno łatwiejsza

A co do LA to bym tego nie kupował

Opublikowano

No to kase mam więc kupuje AX :wink: Co do trenerka to to ma być Excel 2000 ale pewnie w przyszłości coś więcej.

 

 

PS: A co do OS'a 55 to można go docierać na paliwei 80/20???

Opublikowano

A ja na twoim miejscu zastanowił bym się po co kupowac 46 skoro 55Ax waży tyle samo a tam już jest 9ccm a nie 7.5ccm :) Miałem Os maxa 55AX i naprawde polecam :)

A jeszcze bardziej jakiegoś 4t ;] np ASP 61 waży z nich najmniej nie brudzi modelu pięknie wchodzi na obroty itp :)

Troche Ci namieszałem ale warto :) rozważyć tez inne opcje.

Opublikowano

A czy silnik Os'a 55 będzie pasował w to miejsce gdzie miał być 46 AX???

 

 

Na jakim paliwie pracuje 55 AX??? Można latac na standardzie???

Opublikowano

nie znam silnika ale na 99% mozna. jesli dasz za mocny silnik licz sie z tym ze model z wolnego trenerka zrobi sie bardzo szybki i mozliwe ze ciezki do okielznania

Opublikowano

Ale przecież nie będe musiał latać na pełnym gazie, a gdy wylatam odpowiednia ilośc godzin to wtedy mozna próbować.

 

 

 

 

PS: Bo chodzi mi też o to że w sklepie w którym chce kupić silniki mają tylko tego 55 AX i jeszcze jakieś inne... a tego 46 LA ani AX nie mają.... musiałbym czekać listopada.... a ja chciałbym polatać jeszcze przed zimą...

Opublikowano

Jak mu sie zrobi za szybki to da większe śmigło o mniejszym skoku :) albo ograniczy sobie obroty na przepustnicy :)

 

Ja bym jeszcze pomyślał nad 4t :) Jeżeli wcześniej latałeś elektrykami to napewno nie pokochasz modelu zarzyganego olejem :)

Mój dobry znajomy ma ASP 61 w speed air i model jest czysciutki po 10 lotach wystarczy lekko ster wysokości przetrzeć husteczką i tyle :) A kultura pracy wkręcanie się na obroty itp itd nieporównywalnie lepsze. A zawory itp.... sprawdź raz i nie masz sie czym przejmowac ja mam ASP 91FS i ani razu nie sprawdzałem zaworów a chodzi jak złoto :)

Opublikowano

no to juz wybor nalezy do ciebie. ja tez sobie kupie jakiegos trenera albo cos podobnego do spokojnego latania tylko kupie os-maxa ale 46 a czy ax czy la to juz bedzie zalezec od pieniedzy. mialem la i powiem ci ze tylko raz mi sie zdarzylo aby mi zgasl w powietrzu

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.