Skocz do zawartości

O.S. max 46 LA czy AX


Mike

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Tak jak w temacie myśle nad kupnem O.S maxa 46 tylko którego??? LA czy AX???

Szukałem teamtów na forum, bo wiem że im więcej tematów tym trudniej się odnaleźć ale nie znalazłem nigdzie porównania tych silników. Mianowicie wiem że LA jest tańszy, łatwiejszy w regulacji. Ale bardziej ciekawi mnie czym one się tak różnią skoro jest ta sam poj. a cena o 120 zł większa. Proszę o opinie na temat tych motorków i radę który wybrać??? Ma on być napędem do trenerka (2300g).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 43
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

a potem zbudujesz sobie model, który będzie wymagał mocniejszego napędu i będziesz się zastanawiał dlaczego nie kupiłeś AX :D .

Jak masz kasę to się niezastanawiaj, jak nie masz to się zastanów czy nie warto trochę poczekać aż się uzbiera. Po co płacić dwa razy :?: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki to ma być trenerek??

Ja mam 46AX jestem z niego bardzo zadowolony ale teraz kupiłbym 55AX.

Na tym silniku latałem Questem 50, P51 z cmpro, i troszkę mu brakowało zwłaszcza do mustanga (szybki model), poza tym kilkoma trenerkami,

Zapas mocy musi być:)

 

Ps Co do regulacji to jest o niebo lepsza niż np. asp czy SuperTigre

55AX

zobacz tego

tutaj taniej

55ax

 

Ps2 może przesadziłem z tym "o niebo" ale na pewno łatwiejsza

A co do LA to bym tego nie kupował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja na twoim miejscu zastanowił bym się po co kupowac 46 skoro 55Ax waży tyle samo a tam już jest 9ccm a nie 7.5ccm :) Miałem Os maxa 55AX i naprawde polecam :)

A jeszcze bardziej jakiegoś 4t ;] np ASP 61 waży z nich najmniej nie brudzi modelu pięknie wchodzi na obroty itp :)

Troche Ci namieszałem ale warto :) rozważyć tez inne opcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież nie będe musiał latać na pełnym gazie, a gdy wylatam odpowiednia ilośc godzin to wtedy mozna próbować.

 

 

 

 

PS: Bo chodzi mi też o to że w sklepie w którym chce kupić silniki mają tylko tego 55 AX i jeszcze jakieś inne... a tego 46 LA ani AX nie mają.... musiałbym czekać listopada.... a ja chciałbym polatać jeszcze przed zimą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mu sie zrobi za szybki to da większe śmigło o mniejszym skoku :) albo ograniczy sobie obroty na przepustnicy :)

 

Ja bym jeszcze pomyślał nad 4t :) Jeżeli wcześniej latałeś elektrykami to napewno nie pokochasz modelu zarzyganego olejem :)

Mój dobry znajomy ma ASP 61 w speed air i model jest czysciutki po 10 lotach wystarczy lekko ster wysokości przetrzeć husteczką i tyle :) A kultura pracy wkręcanie się na obroty itp itd nieporównywalnie lepsze. A zawory itp.... sprawdź raz i nie masz sie czym przejmowac ja mam ASP 91FS i ani razu nie sprawdzałem zaworów a chodzi jak złoto :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.