Skocz do zawartości

Pomoc w wyborze.


Geraxus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam taki problem bo zamierzam kupić sobie porządną aparature i odbiornik i chciałem by forumowicze mi pomogli w wyborze, ponieważ nie znam się na tym zabardzo a zapewne wiele forumowiczów posiada na pewno z jedna z tych aparatur.

Więc bardzo prosze o pomoc a jednocześnie powiedzenie czy ta dana aparatura ma jakieś wady, czy warto ją brać za taką cene jak się sprawuje itp. więc jeszcze raz ciepło prosze o pomoc ;).

 

Tutaj zapodam linki do aparatur:

Spektrum DX6i : http://www.heliguy.com/Extras/Radio-Transmitters/Spektrum-DX6i/

Spektrum DX7 : http://www.heliguy.com/Extras/Radio-Transmitters/Spektrum-DX7/

Futaba 6EX 2 4 GHz: http://www.heliguy.com/Extras/Radio-Transmitters/Futaba-6EX-2-4-GHz/

 

Futaba FF7 2.4GHz : http://www.heliguy.com/Extras/Radio-Transmitters/Futaba-FF7-2.4GHz/

 

Hitec Eclipse 7 with Spectra module : http://www.heliguy.com/Extras/Radio-Transmitters/Hitec-Eclipse-7-with-Spectra-module/

 

Hitec Optic 6 : http://www.heliguy.com/Extras/Radio-Transmitters/Hitec-Optic-6/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak byś kupował samochód to też byś nas pytał o kolor?.Podałeś modele aparatur ( NIE APEK) o zbliżonych funkcjach.Miliard razy było to wałkowane na forum.Pamiętaj tylko jedno, zanim kupisz radio zastanów się jakim modelem będziesz sterował i jakie funkcje będą Ci potrzebne teraz i w najbliższej przyszłości.Jak już sie zastanowisz to sam będziesz wiedział co brać.No chyba że nie chce Ci sie czytać i czekasz na gotowe, a koledzy najwyraźniej nie mają ochoty pisać po raz setny tych samych odpowiedzi.

 

Edit: Diem, ja nie widzę problemu.Mogę poprawić post kolegi i wpisać zamiast aparatura normalnie APARATURA.Jednak dodatkowo kolega dostanie dłuższy krawat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak szczerze, to mam DX7 i to bardzo dobre radio, z kilkoma szczegółami