Malmar Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Witam Szanowne Grono. Mam pytanie do doświadczonych kolegów. Jestem posiadaczem Cesny 1,6 CM Pro. Troszkę latam ale brak mi doświadczenia technicznego. Chciałbym zastąpiś zalecany silnik 8,5 cm. do CESSNA 182 SKYLANE 50 - CMPro na elektryka. jeśli macie jakieś doświadczenia , sugestie to proszę o podpowiedz. Przeszukałem net i jest dość duża rozpiętość cenowa od 230 do 650 zł za silnik bez ragulatora i LI-POLI . Z nadzieją na odpowiedz. Pozdrawiam Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leda_g Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Tutaj masz trochę o konwersji podobnej wielkości maszyny http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=10127 Znajdziesz tam informacje jaki tam wpakowałem silnik i cały osprzęt. Lata się tym bardzo fajnie i co ciekawe do spokojnego lotu pakiety wystarczają na 20min. Teraz latam też na pakietach 5S 4900mAh (zmieniełem bo jest trochę mało miejsca na pakietowanie czterech akumulatorów 2200mAh) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Chciałbym zastąpiś zalecany silnik 8,5 cm Jako elektrycznego odpowiednika używam Turnigy C5055-600 ze śmigłem 14x7, regulatorem Jeti Spin 66 i pakietem 5S. Zespół daje ciąg gruuubo ponad 3 kg, a spokojnie można założyć większe śmigło i ciąg jeszcze zwiększyć. Zastanawiam się tylko, czy spalina 8,5 cm? i elektryczny odpowiednik nie będą zbyt duże do tego modelu ...? W/w silnik jest niedrogi (w Hobbycity :-) ), ale porządnie wykonany i jak na razie nie sprawia najmniejszych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.