Jump to content

CESSNA 182 SKYLANE 50 - CMPro


Malmar

Recommended Posts

Witam Szanowne Grono.

Mam pytanie do doświadczonych kolegów.

Jestem posiadaczem Cesny 1,6 CM Pro.

Troszkę latam ale brak mi doświadczenia technicznego.

Chciałbym zastąpiś zalecany silnik 8,5 cm. do CESSNA 182 SKYLANE 50 - CMPro na elektryka. jeśli macie jakieś doświadczenia , sugestie to proszę o podpowiedz.

Przeszukałem net i jest dość duża rozpiętość cenowa od 230 do 650 zł za silnik bez ragulatora i LI-POLI .

Z nadzieją na odpowiedz.

Pozdrawiam

Marek

Link to comment
Share on other sites

Tutaj masz trochę o konwersji podobnej wielkości maszyny http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=10127

Znajdziesz tam informacje jaki tam wpakowałem silnik i cały osprzęt.

Lata się tym bardzo fajnie i co ciekawe do spokojnego lotu pakiety wystarczają na 20min.

Teraz latam też na pakietach 5S 4900mAh (zmieniełem bo jest trochę mało miejsca na pakietowanie czterech akumulatorów 2200mAh)

Link to comment
Share on other sites

Chciałbym zastąpiś zalecany silnik 8,5 cm

Jako elektrycznego odpowiednika używam Turnigy C5055-600 ze śmigłem 14x7, regulatorem Jeti Spin 66 i pakietem 5S. Zespół daje ciąg gruuubo ponad 3 kg, a spokojnie można założyć większe śmigło i ciąg jeszcze zwiększyć. Zastanawiam się tylko, czy spalina 8,5 cm? i elektryczny odpowiednik nie będą zbyt duże do tego modelu ...?

W/w silnik jest niedrogi (w Hobbycity :-) ), ale porządnie wykonany i jak na razie nie sprawia najmniejszych problemów.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.