Gość Kaziuk Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 Czy może być on na tyle wysoko, że gdy jest pełny, to w normalnej pozycji samolotu lustro paliwa nie jest poniżej wylotu dyszy paliwa gaźnika?
motyl Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 1/3 zbiornika od góry na poziomie rozpylacza !!
karlem Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 ..w normalnym położeniu - to jak? Podwozie 2 czy trójkołowe (z kołem przednim)? Model z kadłubem w poziomie raczej nie powinien mieć poziomu paliwa powyżej rozpylacza w gaźniku, bo zaleje silnik - w najgorszym wypadku urwiesz korbowód przy próbie rozruchu. Dlatego zawsze trzeba ręcznie przekręcić śmigłem, a dopiro później z rozrusznikiem do niego...
Gość Kaziuk Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 A tak, z tym urywaniem to mam przećwiczone z dzieciństwa. Z tym, że od paliwa w cylindrze urywaliśmy czopy korbowe wału, a korbowody rwały się nam nagminnie przy kretach na całym gazie... :rotfl: To Wilga, więc zrobię tak, żeby gdy stoi na ziemi góra zbiornika była ciut pod wylotem dyszy. Nie wiem co mi się ubzdurało, że będę tankować i uruchamiać w rękach, zamiast na ziemi.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.