Gość Kaziuk Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Czy może być on na tyle wysoko, że gdy jest pełny, to w normalnej pozycji samolotu lustro paliwa nie jest poniżej wylotu dyszy paliwa gaźnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 1/3 zbiornika od góry na poziomie rozpylacza !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 ..w normalnym położeniu - to jak? Podwozie 2 czy trójkołowe (z kołem przednim)? Model z kadłubem w poziomie raczej nie powinien mieć poziomu paliwa powyżej rozpylacza w gaźniku, bo zaleje silnik - w najgorszym wypadku urwiesz korbowód przy próbie rozruchu. Dlatego zawsze trzeba ręcznie przekręcić śmigłem, a dopiro później z rozrusznikiem do niego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziuk Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 A tak, z tym urywaniem to mam przećwiczone z dzieciństwa. Z tym, że od paliwa w cylindrze urywaliśmy czopy korbowe wału, a korbowody rwały się nam nagminnie przy kretach na całym gazie... :rotfl: To Wilga, więc zrobię tak, żeby gdy stoi na ziemi góra zbiornika była ciut pod wylotem dyszy. Nie wiem co mi się ubzdurało, że będę tankować i uruchamiać w rękach, zamiast na ziemi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUUP Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Siemasz Motyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.