KaliN Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 Wczoraj ( wtorek ) byl to dzien wolny od nauki a wiec postanowilem oblatac mojego RWD 5 Jest to mój pierwszy model lecz latalem juz szybowcem ... niestety samolot poszedl pionowo w górę i przechylił sie na lewą stronę ( nie mialem nic do powiedzenia bo nie ma lotek ) i powstala :ass: z mojego przodu kadluba ( 5 min i bylo odbudowane ) dziś znów udalem sie na loty ... wczoraj stwierdzilismy ze samolot mial za duzo mocy no to latalem dzis na 3/4 lecz i to nie pomoglo samolot nie wyrwal do góry ( wzbijal się powoli) ale odrazu go przechylilo na lewą stronę ( patrząc od :ass: strony) a ja niemam lotek no i znów kraxa tym razem tylko wyrwana wręga silnikowa :rotfl: Czym moze byc to spowodowane ??
Piotrek_F3J Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 Może zbyt tylni środek ciężkości?Sprawdź jaki masz w swoim modelu.Wygląda na to że traci prędkość i przechyla sie na jedno ze skrzydeł....
KaliN Opublikowano 15 Października 2008 Autor Opublikowano 15 Października 2008 1/3 od natarcia tak latali modelaze z mojej okolicy ale na wiekszej mocy zabardzo go do góry wyrywa ;/
bigkris Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 Wygląda na to że traci prędkość i przechyla sie na jedno ze skrzydeł.... albo jedno z skrzydel jest zdecydowanie ciezsze.
KaliN Opublikowano 15 Października 2008 Autor Opublikowano 15 Października 2008 To juz bardziej mozliwe Z chęcią bym odzucil tego RWD na lepsze dni a teraz zrobil akrobacika ( krzyzaka )
bigkris Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 a czy polowki skrzydel maja jakas roznice?
bigkris Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 nie. w budowie polowek. czy uzyles w jednej czesci innych materialow niz w drugiej albo czy lales wiecej kleju w jedna niz w druga.
KaliN Opublikowano 15 Października 2008 Autor Opublikowano 15 Października 2008 no troche kleju w prawe więcej xD (bylo robione jako pierwsze)
KaliN Opublikowano 15 Października 2008 Autor Opublikowano 15 Października 2008 a moze za maly wyklon silnika ?? :| w prawą strone
bigkris Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 i zapewne przechyla na prawo?
KaliN Opublikowano 15 Października 2008 Autor Opublikowano 15 Października 2008 nie na lewą wlasnie ;/ podcas lotu
KaliN Opublikowano 15 Października 2008 Autor Opublikowano 15 Października 2008 a jak lezy na podlodze to na prawa
Gość Anonymous Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 Pochyl silnik do dołu i wykręć go trochę w prawo. Może pomoże.
bigkris Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 strejla_u, o tym nie pomyslalem :/ to powinno pomoc.
KaliN Opublikowano 15 Października 2008 Autor Opublikowano 15 Października 2008 no pytalem sie a moze za maly wyklon silnika ?? :| w prawą strone
darek.3333 Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 Miałem podobny problem z moim pierwszym modelem w zeszłym tygodniu. (Piper J3) Zrobiłem skłon (silnik do dołu) zalecane około 6st. i wykłon (silnik w kierunku obrotów) zalecane 2st. Pozdrawiam - Darek PS - model teraz lata swietnie a zadzierał świecą w górę i się zwalał na skrzydło...
KaliN Opublikowano 15 Października 2008 Autor Opublikowano 15 Października 2008 Dzięki Tak samo jest u mnie ale teraz dalem pod silnik 2 podkladki wiec moze będzie dobrze :wink: :roll: Pozdrawiam PS: Jutro mam wolne od szkoly więc bendzie oblot nr 3 ( mam nadzieje ze udany w koncu ) :jupi:
Gość Anonymous Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 Ja z podobnych względów unicestwiłem swojego deprotrenerka. Poprostu nigdy wcześniej nie słyszałem o czymś takim jak skłon i wykłon, które przy trenerkach są sprawą wręcz kluczową...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.