KaliN Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Wczoraj ( wtorek ) byl to dzien wolny od nauki a wiec postanowilem oblatac mojego RWD 5 Jest to mój pierwszy model lecz latalem juz szybowcem ... niestety samolot poszedl pionowo w górę i przechylił sie na lewą stronę ( nie mialem nic do powiedzenia bo nie ma lotek ) i powstala :ass: z mojego przodu kadluba ( 5 min i bylo odbudowane ) dziś znów udalem sie na loty ... wczoraj stwierdzilismy ze samolot mial za duzo mocy no to latalem dzis na 3/4 lecz i to nie pomoglo samolot nie wyrwal do góry ( wzbijal się powoli) ale odrazu go przechylilo na lewą stronę ( patrząc od :ass: strony) a ja niemam lotek no i znów kraxa tym razem tylko wyrwana wręga silnikowa :rotfl: Czym moze byc to spowodowane ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_F3J Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Może zbyt tylni środek ciężkości?Sprawdź jaki masz w swoim modelu.Wygląda na to że traci prędkość i przechyla sie na jedno ze skrzydeł.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaliN Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 1/3 od natarcia tak latali modelaze z mojej okolicy ale na wiekszej mocy zabardzo go do góry wyrywa ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Wygląda na to że traci prędkość i przechyla sie na jedno ze skrzydeł.... albo jedno z skrzydel jest zdecydowanie ciezsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaliN Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 To juz bardziej mozliwe Z chęcią bym odzucil tego RWD na lepsze dni a teraz zrobil akrobacika ( krzyzaka ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 a czy polowki skrzydel maja jakas roznice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaliN Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 w grubosci ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 nie. w budowie polowek. czy uzyles w jednej czesci innych materialow niz w drugiej albo czy lales wiecej kleju w jedna niz w druga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaliN Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 no troche kleju w prawe więcej xD (bylo robione jako pierwsze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaliN Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 a moze za maly wyklon silnika ?? :| w prawą strone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 i zapewne przechyla na prawo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaliN Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 nie na lewą wlasnie ;/ podcas lotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaliN Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 a jak lezy na podlodze to na prawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Pochyl silnik do dołu i wykręć go trochę w prawo. Może pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 strejla_u, o tym nie pomyslalem :/ to powinno pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaliN Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 no pytalem sie a moze za maly wyklon silnika ?? :| w prawą strone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.3333 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Miałem podobny problem z moim pierwszym modelem w zeszłym tygodniu. (Piper J3) Zrobiłem skłon (silnik do dołu) zalecane około 6st. i wykłon (silnik w kierunku obrotów) zalecane 2st. Pozdrawiam - Darek PS - model teraz lata swietnie a zadzierał świecą w górę i się zwalał na skrzydło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaliN Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Dzięki Tak samo jest u mnie ale teraz dalem pod silnik 2 podkladki wiec moze będzie dobrze :wink: :roll: Pozdrawiam PS: Jutro mam wolne od szkoly więc bendzie oblot nr 3 ( mam nadzieje ze udany w koncu ) :jupi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Ja z podobnych względów unicestwiłem swojego deprotrenerka. Poprostu nigdy wcześniej nie słyszałem o czymś takim jak skłon i wykłon, które przy trenerkach są sprawą wręcz kluczową... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.