Bart_007 Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 chcę zapytać o taką rzecz - w R700 jest kanał nr 6 przypisany do klap (FLAP, AUX1). Czy corona RP8D1 też ma taki dedykowany kanał ? Pytam, bo jestem trochę zielony w tych sprawach, a już wiem, że moja aparatura MX-12 nie ma możliwości dowolnego przypisywania kanałów. Bart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 To, do którego kanału co jest przypisane, to wyłącznie sprawa nadajników. Różne firmy mają różnie, ale w nadajnikach. Odbiorniki nie mają o tym pojęcia - przynajmniej te, które do tej pory widziałem, czy o nich czytałem. Natomiast niektóre nadajniki mogą tą kolejność mieć zmienianą dowolnie, albo nawet mieć w pamięci profile dla różnych firm. Może to być przydatne, gdy masz więcej niż jeden nadajnik z różnymi kolejnościami kanałów: np kiedyś miałem MPX Cockpit i Hiteca Flash, więc nie mogłem zamieniać modeli bez grzebania we wtyczkach odbiorników - modele były przypisane do nadajników. Nabyłem MPX Evo i już mogłem to zamieniać, bo MPX Evo udawał Hiteca... Nie wiem, czy jasno wyjaśniłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...