pawel859 Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Przy starcie na pełnym gazie lama nie chce startować, oraz zaczyna się obracać w lewo czego nie udaje się opanować. Nie znam przyczyny awarii proszę o odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
From_heaven Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Powiedz coś więcej, od kiedy tak się dzieje, czy to po jakiejś kraksie i napisz czy któryś z wirników nie kręci się szybciej niż drugi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Co robiłeś z Lamą? Jakieś czynności naprawcze? Miałeś kraksę? W jaki sposób pracują wirniki? Nowa z udełka, czy już popracowała? Budżet na wróżki w tym miesiącu już się niestety skończył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel859 Opublikowano 19 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Nie było żadnej kraksy ani wymiany części. Model lata od jakiś 2 albo 3 miesięcy. Górny wirnik pracuje szybciej od dolnego. Podcza pracy słychać jakieś zgrzyty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
From_heaven Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Radze określić pochodzenie zgrzytów. Pewnie poszła zębatka. Zdejmij pakiet i zobacz jak się to wszystko tam kręci pod spodem. Spróbuj też pokręcić trymerem od ogona i pokrętłem proportional. Może po prostu heli się rozregulował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel859 Opublikowano 19 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Jak mam pokrętło proportional na maksa a gain na min to da to jakieś rezultaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
From_heaven Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Próbuj. Czy nie prościej najpierw pokręcić śrubką niż od razu pisać posta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam99999 Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Miałem to samo zdejmij pakiet i pod pakietem masz taki orinng czy jakoś tak i najprawdopodobniej poluzował się on i nie trzyma wału musisz go zdjąć ustawić tamte płaskie elementy na wale tak żeby było widać je przez te dziurki w zębatce i wtedy wkręcić tam to śrubkami w te otwory. A jak to nie pomoże to znaczy że regulator ci walna bo i miałem taki przypadek. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel859 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Czy jest możliwość, że połamały się szczotki w silniku i czy można je wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Szczotki w silniku mogły się zużyć. O ile masz silniki standardowe to tylko wymiana silników na nowe. Jeśli silniki Xtreme to można wymienić same szczotki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel859 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Ale latałem nią tylko od jakiegoś miesiąca! :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel859 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Pomyłka 2 -3 miesiące :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzylas Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Zależy jak latałeś: - ponad 3 razy na 24H - raz na tydzień - raz na miesiąc - itd. Sprawność silnika zalęży też od tego jak operujesz gazem, czy ochładzasz silniki po 5 min. lotu, jak latasz itd. Po pierwsze: Zobacz czy się śróbki od mocowania zebątki na osi nie odkręciły. Jak się to mocowanie odkręciło to je przykręć - chyba że to nie tego wina, to przepraszam, ale nie napisałeś czy to sprawdziłeś czy nie. Może ,,coś nie tego": - z łożyskami - z wałem silnika - z zębatkami - z 4 in 1 - z silnikiem - z aparaturą - z pakietem Za wiele to nie pomogłem :? . Napisz co wydaje zgrzyty. Jak silnik to który? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel859 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Pan na modelarni powiedział że może to być urwana szczotka a silników nie chłodziłem czhyba ze się wyładował li pol latałem ile z jakieś 3 godz :idea: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzylas Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=11754&start=15 - mój post. Punkt 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel859 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Czyli co mam rozwalić silnik?? :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzylas Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Czyli co mam rozwalić silnik?? :?: O co Ci chodzi? Dlaczego ,,chcesz" rozwalić silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel859 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Żeby zobaczyć czy nie połamały się szczotki :oops: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Może po prostu go wymień. :wink: Nie są takie drogie. Najwyżej w tym miesiącu wypijesz skrzynkę oranżady mniej... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel859 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Zobaczymy dzisiaj jeszcze bedę przy niej grzebał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.