Skocz do zawartości

Lama V3


pawel859

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem to samo zdejmij pakiet i pod pakietem masz taki orinng czy jakoś tak :) i najprawdopodobniej poluzował się on i nie trzyma wału musisz go zdjąć ustawić tamte płaskie elementy na wale tak żeby było widać je przez te dziurki w zębatce i wtedy wkręcić tam to śrubkami w te otwory. A jak to nie pomoże to znaczy że regulator ci walna bo i miałem taki przypadek. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

Szczotki w silniku mogły się zużyć. O ile masz silniki standardowe to tylko wymiana silników na nowe. Jeśli silniki Xtreme to można wymienić same szczotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jak latałeś:

- ponad 3 razy na 24H

- raz na tydzień

- raz na miesiąc

- itd.

Sprawność silnika zalęży też od tego jak operujesz gazem, czy ochładzasz silniki po 5 min. lotu, jak latasz itd.

 

Po pierwsze: Zobacz czy się śróbki od mocowania zebątki na osi nie odkręciły. Jak się to mocowanie odkręciło to je przykręć - chyba że to nie tego wina, to przepraszam, ale nie napisałeś czy to sprawdziłeś czy nie.

Może ,,coś nie tego":

- z łożyskami

- z wałem silnika

- z zębatkami

- z 4 in 1

- z silnikiem

- z aparaturą

- z pakietem

 

Za wiele to nie pomogłem :? .

 

Napisz co wydaje zgrzyty. Jak silnik to który?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.