Skocz do zawartości

Easy Fly RTF Glider EPO


cobra

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

EPO to nie EPP ... niestety jest to poprostu troche bardziej udarowy styropian który nie klei sie na CA ... Najlepsze jest to ze rano w dniu dodania ten model kosztowal w UH 45$ ...

 

Jedyne co mnie boli w EF i EG to ich waga ...

 

Mój arcus ma te same wymiary i jest dobre 200g lzejszy ...

Opublikowano
engelbert, jakoś niejasna wypowiedz jest jak dla mnie.

Piszesz o pasmanterii by nie napisac o praktikerach itp?

 

Norbert bardzo cie przepraszam, ale nie mogę inaczej pisać niż jak w tym pierwszym poście, bo ja mieszkam w Niemczech w Darmstadt.

 

Ostatnio kopiłem te rzepy w "Domena" to z kolei sklep meblowy, a kupiłem to na stoisku TAM GDZIE FIRANKI.Jeżeli tobie natomiast chodzi o to gdzie najtaniej, to niestety z mojej strony więcej nie mogę pomóc.

Opublikowano

engelbert, nie masz za co przepraszac. Akurat jesli chodzi o praktikera to asortyment jest praktycznie ten sam i w polsce i niemczech. Jak wchodzilem do niego w niemczech to jakbym byl w Warszawie , tylko napisy jakby w innym jezyku :-)

Opublikowano

Norbert, juz bylo o tym czemu kupujemy w Chinach.

 

ale postaw sie na miejscu sklepu:

1. lokal

2. oplaty

3. zatowarowanie

4. us

5. zus

6. podatki + cło

7. koszty pracownicze (jak sa)

8. zysk !!

 

tak wiec nie dyskutujmy o cenach w PL...

 

 

ps.

i tak dolar w gore, wiec z ~220 zrobilo sie ~300... a dodaj to co powysze...

moze troche przegieli :mrgreen:

Opublikowano

Witam,

 

A rzepy kupilem w Obi :) Fajny, miekki, od razu z klejem. Jest na stoisku gdzie sa opaski zaciskowe do kabli i inne akcesoria montazowe. Do wyboru kolor bialy lub czarny, w jednym opakowaniu jest odcinek 60 cm. Ceny nie pamietam bo bylo to jakis miesiac temu, ale cos mi swita ze nie kosztowalo to wiecej niz 15 zl.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Nie do konca, doliczcie 22% na koszt zamówienia+transportu, clo ... Teraz dopiero cena koncowa od której wyliczacie zysk od którego oddajecie jeszcze 19% ... I dlaczego sklepy modelarskie nie powstaja a modelarnie padaja ??

Opublikowano
ale postaw sie na miejscu sklepu:

1. lokal

2. oplaty

3. zatowarowanie

4. us

5. zus

6. podatki + cło

7. koszty pracownicze (jak sa)

8. zysk !!

 

tak wiec nie dyskutujmy o cenach w PL...

 

 

ps.

i tak dolar w gore, wiec z ~220 zrobilo sie ~300... a dodaj to co powysze...

moze troche przegieli

 

Ceny w sklepach czy to w Polsce czy to gdzie indziej zawieraja od razu wszystkie te koszta o ktorych piszesz - moze z wyjatkiem VAT 22% i chorego cla ...

Sklepy kupuja w cenach hurtowych .

Jak to mozliwe, ze np. DX6 mozna kupic w Angli taniej niz w Polsce ??? wyplaty sa 4-6 razy wyzsze, koszta wynajmu lokalu tez wyzsze (o ile nie wiem ).

Wysylka z Chin czy USA kosztuje podobnie - do Polski i Angli .

Chyba ktos ostro przesadza z marzami...

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam kolegów.

Z okazji świat Bożego Narodzenia niejaki Mikołaj, bardzo podobny do tego, co widuję w lustrze :wink: , obdarowal mnie tym zestawem (bo szybki RTF, więc błyskawicznie da się go ulotnić) :P . Przedwczoraj odbył się dziewiczy lot. Po raz pierwszy nad pastwiskiem bujały się trzy piankowce: Cularis, Easy Glider Pro i Easy Fly.

Model "prosto z pudełka", bez modyfikacji. Pakiet 3S Rhino 1750 mAh, odbiornik Corona z syntezą 6 kan. Wydawało mi się, że zaprogramowałem hamulec silnika, ale... tak mi się tylko wydawało :D .

 

Zalety:

Lata przewidywalnie i spokojnie.

Z wiatrem radzi sobie nadspodziewanie dobrze.

Napęd wystarczający, choć nie powala.

Elapor dobrej jakości. Zewnętrzne powierzchnie gładkie, klei się zwykłym CA.

Rzeczywisty RTF (wbudowane silnik, regulator i serwa z bowdenami).

 

Wady:

Regulator (18A) pracuje bez zapasu (na ziemi na pełnym gwizdku fabryczny zestaw silnik-śmigło bierze... 18A!).

Mocowanie skrzydeł jest rzeczywiście kuriozalne i chyba niezbyt trwałe. Do czego służą dwa wkręty instalowane od dołu kadłuba - nie wiem do dziś. Docelowo trzebaby zastosować dłuższą rurkę węglową oraz magnesy/rzepy zapobiegające rozjeżdżaniu się połówek płata.

Przeniesienie napędu powierzchni sterowych także nieciekawe. Serwa lotek w płatach przy kadłubie z długimi bowdenami i dźwignią kątową przy lotce=duże luzy. Ogon-wklejone fabrycznie bowdeny chodzą ciężko, przez co serwo wysokości nie centruje.

Zamek kabiny - nie trzyma (przerobić na magnes/rzep).

Tragiczne naklejki - nakładanie samemu to udręka, drą się od patrzenia.

Mało miejsce wewnątrz pokaźnego kadłuba (grube ścianki).

 

Niby wady przeważają, ale... wiedziałem, za ile kupuję, więc nie żałuję.

Opublikowano

Obejrzałem, zrozumiałem. Ale nadal uważam to rozwiązanie za niewydarzone: otwory w alururce skutecznie ją osłabiają, montaż wkrętów jest skrajnie niewygodny.

Opublikowano

Ja postanowiłem ze zaczne od przerobienia mocowania skrzydeł. Fabryczne jest niedoskonałe. Drugi krok to umieszczenie serw przy samych lotkach. No a póżniej zobaczę jeszcze co się da udoskonalić.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.