darek.3333 Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Witam Po kolejnym lataniu gdzie silnik pracował bez zarzutu następnym razem nie udało mi się go uruchomić. Analizując paliwo w przezroczystych wężykach dało się zauważyć iż nie dochodzi ono do gaźnika. Rozkręcenie tłumika też nic nie dało bo nie było zanieczyszczeń wewnątrz a sam tłumik nic specjalnego poza zwężką nie ma. Przedmuchałem wszystkie przewody i iglicę ale to też nic nie dało. Jak kręcę rozrusznikiem (we właściwym kierunku) to widać jak paliwo się cofa w przewodach zamiast się przemieszczać do gaźnika. Zatkanie palcem wydechu podczas kręcenia rozrusznikiem powoduje powolne płynięcie paliwa do gaźnika ale jak tylko wydech jest odetkany to paliwo znów się cofa od gaźnika. Nie mam pomysłu jak to naprawić. Czy to oznacza że silnik jest zużyty? Ale to tym bardziej dziwnie wygląda jak poprzednim razem silnik pracował poprawnie. A przy kręceniu ręką wyczuwalna jest kompresja. Pozdrawiam Darek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Przede wszystkim sprawdź szczelność zbiornika paliwa, potem rurki ciśnienia w zbiorniku i rurki silikonowej do tłumika i samego tłumika , zwłaszcza w miejscu gdzie jest króciec. Najczęściej tam dzieją się cyrki ciśnieniem. Musisz też sprawdzić całość armatury zbiornika, rurki z mosiądzu pękają pod wpływem paliwa z nitro. Jeśli pękła w miejscu gdzie jest uszczelnienie zbiornika to tez będzie podobny objaw. Potem sprawdź czy nie masz przytkanej jakimś brudem rurki w gaźniku podającej paliwo ( ta do której wchodzi iglica wysokich obrotów. Te wskazówki powinny pomóc. Na moje oko masz gdzieś nieszczelność. Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.3333 Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Przede wszystkim sprawdź szczelność zbiornika paliwa, potem rurki ciśnienia w zbiorniku i rurki silikonowej do tłumika i samego tłumika , zwłaszcza w miejscu gdzie jest króciec. Najczęściej tam dzieją się cyrki ciśnieniem. Musisz też sprawdzić całość armatury zbiornika, rurki z mosiądzu pękają pod wpływem paliwa z nitro. Jeśli pękła w miejscu gdzie jest uszczelnienie zbiornika to tez będzie podobny objaw. Potem sprawdź czy nie masz przytkanej jakimś brudem rurki w gaźniku podającej paliwo ( ta do której wchodzi iglica wysokich obrotów. Te wskazówki powinny pomóc. Na moje oko masz gdzieś nieszczelność. Pozdrawiam Piotr Dziękuję za podpowiedzi - posprawdzam wszystko. Na lotnisku zrobiłem co mogłem ale się nie dało naprawić. Pozostało polatanie elektrykiem. Teraz na spokojnie w domu wszystko sprawdzę. Pozdrawiam - Darek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi