Skocz do zawartości

podpinanie regulatora

Maciej Ritmann

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a jeśli z regla same czarne wychodzą?

:oops:

a nie sorry źle przeczytałem, bo do silnika jak pacze to widże ... trzy czarne kable ale chyba nie ma zbytniej różnicy w dwu skarajnych prawda? abo w lewo abo w prawo bedzie wtedy kręcił?

Opublikowano

??? Napewno ???

Ja mam taką sytuacje:

trzy kabelki idą od silnika: te trzy kabelki łączę z trzema z regulatora( tu się zgodzę), ale trzeba chyba wiedzieć który do którego...

Potem jeszcze mi z regulatora wychodzą 3 inne jeden czarny jeden czerwony i do odbiornika...

ale jakim cudem mi te czer- i czarn. mają się połączyć z baterią to ja pojęcia nie mam.

Na zdjęcu wszystko widać:

silnik

a2jIts

http://link.imgshare.us/a2jIts

a2jIbX

http://link.imgshare.us/a2jIbX

a no i mogę się dowiedzieć jak to złączyć ????

Sory ,jak by coś jestem totalnie zielony.

Opublikowano

1. 3 kable takiej samej grubości wychodzace z jednej strony regla podłączasz do silnika w dowolnej kolejności (jesli silnik bedzie kręcił się w złą strone, zmieniasz dwa dowolne kable ze soba)

2. Po przeciwnej stronie regulatora wychodzą: 2 grube kable (takie jak po drugiej stronie do silnika) i 3cienkie, sklejone kabelki. Te 2 grube (czarny i czerwony) montujesz we wtyczce takiej, zeby pasowało do pakietu. Natomiast te 3 cienkie podlączasz do odbiornika w miejsce gazu (np. w graupnerkach kanal 1.):)

Opublikowano

Przylutujesz do kabli od silnika męskie lub żeńskie goldy, a do kabli od regulatora (tych silnikowych, 3 tej samej grubości) te przeciwne do silnikowych, czyli jeśli w silnik masz męskie do regulatora żeńskie lub na odwrót. (w silniku widzę masz męski czyli teraz do regulatora lutujesz te z "otworem" czyli żeńskie). Wtedy je wtykasz w ten sposób <<, jedno w drugie

Rozumiesz?

Opublikowano

Ja, a jest jakiś sposób bez lutownicy ;/

Aktualnie jestem w akademiku i nie bardzo mi tu się widzi działać z lutownicą.... jak bym ją nawet miał;/