Maciej Ritmann Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 dobrze myślę, że podpinanie regla wyglada tak: try kabelki do silnika dwa do akumulatora i złącze do odbiornika?
robraf Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 tak to tak wyglada tylko pamietaj ze przy zasilaniu musisz czarny do czarnego i czerwony do czerwonego
Maciej Ritmann Opublikowano 29 Października 2008 Autor Opublikowano 29 Października 2008 a jeśli z regla same czarne wychodzą? :oops: a nie sorry źle przeczytałem, bo do silnika jak pacze to widże ... trzy czarne kable ale chyba nie ma zbytniej różnicy w dwu skarajnych prawda? abo w lewo abo w prawo bedzie wtedy kręcił?
Maciej Ritmann Opublikowano 29 Października 2008 Autor Opublikowano 29 Października 2008 czyli to regulator rozprowadza prąd ? myślałem, że odbiornik jakoś a tu niespodzianka...
robraf Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 regulator i on tez dostarcza energii serwom
Sniady Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 ??? Napewno ??? Ja mam taką sytuacje: trzy kabelki idą od silnika: te trzy kabelki łączę z trzema z regulatora( tu się zgodzę), ale trzeba chyba wiedzieć który do którego... Potem jeszcze mi z regulatora wychodzą 3 inne jeden czarny jeden czerwony i do odbiornika... ale jakim cudem mi te czer- i czarn. mają się połączyć z baterią to ja pojęcia nie mam. Na zdjęcu wszystko widać: silnik http://link.imgshare.us/a2jIts http://link.imgshare.us/a2jIbX a no i mogę się dowiedzieć jak to złączyć ???? Sory ,jak by coś jestem totalnie zielony.
Karol93 Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 1. 3 kable takiej samej grubości wychodzace z jednej strony regla podłączasz do silnika w dowolnej kolejności (jesli silnik bedzie kręcił się w złą strone, zmieniasz dwa dowolne kable ze soba) 2. Po przeciwnej stronie regulatora wychodzą: 2 grube kable (takie jak po drugiej stronie do silnika) i 3cienkie, sklejone kabelki. Te 2 grube (czarny i czerwony) montujesz we wtyczce takiej, zeby pasowało do pakietu. Natomiast te 3 cienkie podlączasz do odbiornika w miejsce gazu (np. w graupnerkach kanal 1.)
Sniady Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 super dzięki, a jeszcze jak można te kable zmontować(złączyć), ktoś ma jakieś dobre tricki????rozumiem że przydało by się tak żeby można było je później rozmontować. Ja mam do silnika jakieś nasatki. Jak je wykorzystać...????Nasatka wygląda nastepująco: http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=1301
Barlu Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 Przylutujesz do kabli od silnika męskie lub żeńskie goldy, a do kabli od regulatora (tych silnikowych, 3 tej samej grubości) te przeciwne do silnikowych, czyli jeśli w silnik masz męskie do regulatora żeńskie lub na odwrót. (w silniku widzę masz męski czyli teraz do regulatora lutujesz te z "otworem" czyli żeńskie). Wtedy je wtykasz w ten sposób <<, jedno w drugie Rozumiesz?
Sniady Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 Ja, a jest jakiś sposób bez lutownicy ;/ Aktualnie jestem w akademiku i nie bardzo mi tu się widzi działać z lutownicą.... jak bym ją nawet miał;/
Karol93 Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 No niestety bez lutownicy sie raczej nie obejdzie
Shin Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 Da się bez lutownicy ale może być zwarcie...
Barlu Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 Można ewentualnie na czystych kablach, bierzesz te kable (one są plecionką) ścinasz trochę osłonki (tej takiej gumowatej), bierzesz i przeplatasz "gołe" kable z regulatora i silnika razem tak by się w miarę trzymały, a to łączenie zabezpieczasz taśmą, najlepiej izolacyjną. Rozwiązanie nie ciekawe, ale jak innego nie ma to i to dobre a powinno trzymać. Gorzej będzie z akumulatorem i ewentualną zamianą kabli do silnika, bo jednak trochę czasu to zajmie Shin a jeśli masz goldy, to zwarcie nie może wystąpić? Owszem może, i to bez problemu "na" silniku jak i akumulatorze :twisted:
and Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 Można ewentualnie na czystych kablach, bierzesz te kable (one są plecionką) ścinasz trochę osłonki (tej takiej gumowatej), bierzesz i przeplatasz "gołe" kable z regulatora i silnika razem tak by się w miarę trzymały, a to łączenie zabezpieczasz taśmą, najlepiej izolacyjną. Rozwiązanie nie ciekawe, ale jak innego nie ma to i to dobre a powinno trzymać. Jasne, a przed oklejeniem taśmą popluj jeszcze na te kable, to się będą lepiej trzymały. Bierzesz pod uwagę, że to jeszcze ma prąd przewodzić? Lutownica kosztuje kilkanaście złotych, a w czym problem w użyciu jej w akademiku, to już zupełnie nie mam pojęcia. and
Shin Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 Nie chodziło mi o goldy tylko o połączenie bez lutowania :/
cobra Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 Zapomnij o połączeniu bez lutowania :!:
Barlu Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 To był tylko sposób na poradzenie sobie :oops: Moje błędy za które przepraszam... A najtańsza lutownica którą polutujesz kable i wtyki to wydatek max. 10zł. A gniazdek/kontaktu nie macie tam w akademiku? :roll: Też nie byłem za tym by to bez lutowania robić, ale odpowiedziałem tylko na pytanie
instruktor Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 Lubart gdyby to zależało odemnie, to za takie porady przedłużyłbym ci krawacik
Sniady Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 Spoko jak coś to to zrobię na pracowni. A co do akademików to teraz od (chyba 2 lat) co 5-15 m. są czujniki dymu i wszystkiego(za co kol wiek mogą cię w akademiku ukarać, byle by na tobie zarobić;/) Kumpla ukarali za to że miał za bardzo grzejący pc.';/ Takie czasy;/ studenci są skąpi to i pracownicy na polibudzie chcą też coś "poskąpić";/
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.