Skocz do zawartości

podpinanie regulatora


Maciej Ritmann

Rekomendowane odpowiedzi

??? Napewno ???

Ja mam taką sytuacje:

trzy kabelki idą od silnika: te trzy kabelki łączę z trzema z regulatora( tu się zgodzę), ale trzeba chyba wiedzieć który do którego...

Potem jeszcze mi z regulatora wychodzą 3 inne jeden czarny jeden czerwony i do odbiornika...

ale jakim cudem mi te czer- i czarn. mają się połączyć z baterią to ja pojęcia nie mam.

Na zdjęcu wszystko widać:

silnik

 

a2jIts

http://link.imgshare.us/a2jIts

a2jIbX

http://link.imgshare.us/a2jIbX

a no i mogę się dowiedzieć jak to złączyć ????

Sory ,jak by coś jestem totalnie zielony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. 3 kable takiej samej grubości wychodzace z jednej strony regla podłączasz do silnika w dowolnej kolejności (jesli silnik bedzie kręcił się w złą strone, zmieniasz dwa dowolne kable ze soba)

2. Po przeciwnej stronie regulatora wychodzą: 2 grube kable (takie jak po drugiej stronie do silnika) i 3cienkie, sklejone kabelki. Te 2 grube (czarny i czerwony) montujesz we wtyczce takiej, zeby pasowało do pakietu. Natomiast te 3 cienkie podlączasz do odbiornika w miejsce gazu (np. w graupnerkach kanal 1.):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super dzięki, a jeszcze jak można te kable zmontować(złączyć), ktoś ma jakieś dobre tricki????rozumiem że przydało by się tak żeby można było je później rozmontować. Ja mam do silnika jakieś nasatki. Jak je wykorzystać...????Nasatka wygląda nastepująco:

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=1301

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach