Skocz do zawartości

podpinanie regulatora


Maciej Ritmann

Rekomendowane odpowiedzi

??? Napewno ???

Ja mam taką sytuacje:

trzy kabelki idą od silnika: te trzy kabelki łączę z trzema z regulatora( tu się zgodzę), ale trzeba chyba wiedzieć który do którego...

Potem jeszcze mi z regulatora wychodzą 3 inne jeden czarny jeden czerwony i do odbiornika...

ale jakim cudem mi te czer- i czarn. mają się połączyć z baterią to ja pojęcia nie mam.

Na zdjęcu wszystko widać:

silnik

 

a2jIts

http://link.imgshare.us/a2jIts

a2jIbX

http://link.imgshare.us/a2jIbX

a no i mogę się dowiedzieć jak to złączyć ????

Sory ,jak by coś jestem totalnie zielony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. 3 kable takiej samej grubości wychodzace z jednej strony regla podłączasz do silnika w dowolnej kolejności (jesli silnik bedzie kręcił się w złą strone, zmieniasz dwa dowolne kable ze soba)

2. Po przeciwnej stronie regulatora wychodzą: 2 grube kable (takie jak po drugiej stronie do silnika) i 3cienkie, sklejone kabelki. Te 2 grube (czarny i czerwony) montujesz we wtyczce takiej, zeby pasowało do pakietu. Natomiast te 3 cienkie podlączasz do odbiornika w miejsce gazu (np. w graupnerkach kanal 1.):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super dzięki, a jeszcze jak można te kable zmontować(złączyć), ktoś ma jakieś dobre tricki????rozumiem że przydało by się tak żeby można było je później rozmontować. Ja mam do silnika jakieś nasatki. Jak je wykorzystać...????Nasatka wygląda nastepująco:

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=1301

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przylutujesz do kabli od silnika męskie lub żeńskie goldy, a do kabli od regulatora (tych silnikowych, 3 tej samej grubości) te przeciwne do silnikowych, czyli jeśli w silnik masz męskie do regulatora żeńskie lub na odwrót. (w silniku widzę masz męski czyli teraz do regulatora lutujesz te z "otworem" czyli żeńskie). Wtedy je wtykasz w ten sposób <<, jedno w drugie

 

Rozumiesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można ewentualnie na czystych kablach, bierzesz te kable (one są plecionką) ścinasz trochę osłonki (tej takiej gumowatej), bierzesz i przeplatasz "gołe" kable z regulatora i silnika razem tak by się w miarę trzymały, a to łączenie zabezpieczasz taśmą, najlepiej izolacyjną. Rozwiązanie nie ciekawe, ale jak innego nie ma to i to dobre a powinno trzymać. Gorzej będzie z akumulatorem i ewentualną zamianą kabli do silnika, bo jednak trochę czasu to zajmie :)

 

Shin a jeśli masz goldy, to zwarcie nie może wystąpić? Owszem może, i to bez problemu "na" silniku jak i akumulatorze :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można ewentualnie na czystych kablach, bierzesz te kable (one są plecionką) ścinasz trochę osłonki (tej takiej gumowatej), bierzesz i przeplatasz "gołe" kable z regulatora i silnika razem tak by się w miarę trzymały, a to łączenie zabezpieczasz taśmą, najlepiej izolacyjną. Rozwiązanie nie ciekawe, ale jak innego nie ma to i to dobre a powinno trzymać.

 

Jasne, a przed oklejeniem taśmą popluj jeszcze na te kable, to się będą lepiej trzymały.

Bierzesz pod uwagę, że to jeszcze ma prąd przewodzić?

Lutownica kosztuje kilkanaście złotych, a w czym problem w użyciu jej w akademiku, to już zupełnie nie mam pojęcia.

 

and

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To był tylko sposób na poradzenie sobie :oops: Moje błędy za które przepraszam... A najtańsza lutownica którą polutujesz kable i wtyki to wydatek max. 10zł. A gniazdek/kontaktu nie macie tam w akademiku? :roll: Też nie byłem za tym by to bez lutowania robić, ale odpowiedziałem tylko na pytanie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko jak coś to to zrobię na pracowni.

A co do akademików to teraz od (chyba 2 lat) co 5-15 m. są czujniki dymu i wszystkiego(za co kol wiek mogą cię w akademiku ukarać, byle by na tobie zarobić;/)

Kumpla ukarali za to że miał za bardzo grzejący pc.';/

Takie czasy;/

studenci są skąpi to i pracownicy na polibudzie chcą też coś "poskąpić";/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.