Skocz do zawartości

F/A 22 Raptor Park-Jet


krzylas

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Niestety nie pika ile cel ma pakiet.

Podczas podłączania zasilania bzyczy tylko sygnalizując że hamulec jest wyłączony i że jest ustawiony timing high i to wszystko - gotowy do lotu.

Podczas programowania też nie ,,pika" ile cel wykrył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instrukcja obsługi regla:

http://www.emodel.pl/esklep/download/Regulator_Pulso_Advance_plus_PL.pdf

Info o reglu:

http://www.emodel.pl/esklep/pulso-regulator-dl22a-p-202.html

Nie kupowałem go w tym sklepie.

 

Na początku regiel wydawał ( hamulec nie był wyłączony domyślnie, mimo że to pisze w instrukcji) :

 

bi ___________ bi-bi bi-bi bi-bi bi-bi bi-bi

czyli:

hamulec wł. ___________ timing high

 

Ustawiłem go tak:

 

bi-bi ___________ bi-bi bi-bi bi-bi bi-bi bi-bi

czyli:

hamulec wył. ___________ timing high

 

Przy pomocy pożyczonej karty programowania ustawiłem odcięcie na 3V ( było na 2,7V).

Jeśli miałbym znowu pożyczyć kartę to może być problem.....

 

Nie podłączałem pakietu 2S do regla i nie mogę tego zrobić do piątku, ponieważ nie ma mnie w domu. Myślę jednak że będzie tak samo podczas ,,uruchomienia" zarówno na 2S jak i 3S.

Regiel używam z pakietem 3S 1300 20C i silnikiem Emax 2822 przy śmigle 9x5 w Trenerku. Zero problemów, a regiel jest lekko ciepły po locie na dworze - ale było już zimno więc ... ( kilka dni temu )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

witam

 

poczytałem ten wątek i jesli mozna to jedno powiem - wyniki z programów to tylko tak zeby z grubsza poskładać zestaw do napedu , i na ciąg e-max 2822 w granicach 750 g to raczej nie licz . mam takie silniki i żaden nie dawał tyle ciągu statycznie na wadze. najwięcej dało sie wycisnać 530 g na pakiecie 3s i smigle 9 cali . a to przy takim modelu (brak 200 g ciagu w stosunku do planu) to troche może zmienic założenia napedu modelu. no i jeszcze trzeba przemysleć ile ma byc przedkości strumienia zaśmigłowego - jak bedzie za mały nadmiar nad predkością modelu i może cieniutko latac :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnikiem w F/A 22 będzie ten Emax

z reglem 40 lub 60A, pakietem 1500 3S 30C i serwami TP SG91R lub TP MG-90

 

Ten sam silnik ( i wyposażenie ) będzie w B-2 Spirit

Silnik będę jedynie odkręcał od jednego modelu i przykręcał do drugiego mocowania w drugim modelu, aż do zakupu drugiej sztuki silnika.

 

Mam Emaxa 2822 w modelu Trenerka. Zdaję sobie sprawę, że dane które podałem są tylko teoretyczne, lecz wolę podać dokładny link do zrzutu niż podawać nieprawdziwe dane praktyczne - bo jeszcze się mogę pomylić i będzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym że wolę Kokama 1500 30C ... bo to Kokam.

Nie wiem jak z Fully Maxami - pakiet 2200 25C 3S kosztuje 130 zł.

Pakiet Kokam kosztuje 150zł i ma mniejszą pojemność od tego FullyMax'a 2200 za 130 zł, lecz pakiety KOKAM są sprawdzone, więc ....

 

Czy ma ktoś może pakiet FullyMax'a 25C 3S : 2200, 1800 lub o innej pojemności i mógłby podzielić się ze mną swoją opinią o nim?

 

BTW:

Robię jeden model - B-2.

F/A 22 zostaje na wiosnę...

Będzie cała flota :wink: jak dorobię F-117 we wrześniu lub w lecie.

Niektóre modele powstają po 2, 3 więc dlatego to tyle trwa. ( Jak jeden model "padnie" i nie będzie się go dało odbudować to jest jeszcze jego kopia służąca, do czasu "kreta" tego pierwszego, za "makietę" u sufitu...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety preferuję zakupy z 2 sklepów, a produkty w nich dostępne to FlightPowery,Hyperiony,Kokamy,FullyMaxy (o WOW-RC nie będę wspominał :wink: )

 

Chyba zakupię FullyMaxa 2200 3S 25C. ( Wygrywa w Cena/Jakość). Ale to dopiero za jakiś miesiąc, więc....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.