mammuth Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Jezeli w ustawieniach regla nic nie zmieniales z trybu auto na reczny - to bedzie ok. Regiel przy podpieciu lipo zapika zreszta - tyle razy ilo celowa jest bateria - wiec luzik - no chyba ze ten regiel jest jakis wyjatkowy ?
krzylas Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2008 Niestety nie pika ile cel ma pakiet. Podczas podłączania zasilania bzyczy tylko sygnalizując że hamulec jest wyłączony i że jest ustawiony timing high i to wszystko - gotowy do lotu. Podczas programowania też nie ,,pika" ile cel wykrył.
mammuth Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Powinna byc jakas melodyjka bibabibu - a pozniej pi pi (pi pi pi ) Hm. nagraj co ten regiel pika przy podpieciu pakietu 2S i 3S - porownamy...
krzylas Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2008 Instrukcja obsługi regla: http://www.emodel.pl/esklep/download/Regulator_Pulso_Advance_plus_PL.pdf Info o reglu: http://www.emodel.pl/esklep/pulso-regulator-dl22a-p-202.html Nie kupowałem go w tym sklepie. Na początku regiel wydawał ( hamulec nie był wyłączony domyślnie, mimo że to pisze w instrukcji) : bi ___________ bi-bi bi-bi bi-bi bi-bi bi-bi czyli: hamulec wł. ___________ timing high Ustawiłem go tak: bi-bi ___________ bi-bi bi-bi bi-bi bi-bi bi-bi czyli: hamulec wył. ___________ timing high Przy pomocy pożyczonej karty programowania ustawiłem odcięcie na 3V ( było na 2,7V). Jeśli miałbym znowu pożyczyć kartę to może być problem..... Nie podłączałem pakietu 2S do regla i nie mogę tego zrobić do piątku, ponieważ nie ma mnie w domu. Myślę jednak że będzie tak samo podczas ,,uruchomienia" zarówno na 2S jak i 3S. Regiel używam z pakietem 3S 1300 20C i silnikiem Emax 2822 przy śmigle 9x5 w Trenerku. Zero problemów, a regiel jest lekko ciepły po locie na dworze - ale było już zimno więc ... ( kilka dni temu )
krzysztof21 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 witam poczytałem ten wątek i jesli mozna to jedno powiem - wyniki z programów to tylko tak zeby z grubsza poskładać zestaw do napedu , i na ciąg e-max 2822 w granicach 750 g to raczej nie licz . mam takie silniki i żaden nie dawał tyle ciągu statycznie na wadze. najwięcej dało sie wycisnać 530 g na pakiecie 3s i smigle 9 cali . a to przy takim modelu (brak 200 g ciagu w stosunku do planu) to troche może zmienic założenia napedu modelu. no i jeszcze trzeba przemysleć ile ma byc przedkości strumienia zaśmigłowego - jak bedzie za mały nadmiar nad predkością modelu i może cieniutko latac :cry:
krzylas Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2009 Silnikiem w F/A 22 będzie ten Emax z reglem 40 lub 60A, pakietem 1500 3S 30C i serwami TP SG91R lub TP MG-90 Ten sam silnik ( i wyposażenie ) będzie w B-2 Spirit Silnik będę jedynie odkręcał od jednego modelu i przykręcał do drugiego mocowania w drugim modelu, aż do zakupu drugiej sztuki silnika. Mam Emaxa 2822 w modelu Trenerka. Zdaję sobie sprawę, że dane które podałem są tylko teoretyczne, lecz wolę podać dokładny link do zrzutu niż podawać nieprawdziwe dane praktyczne - bo jeszcze się mogę pomylić i będzie...
ertman_176 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Pakiet odpowiedni do tego silnika to 3s 2200mah 20C BTW. powinieneś się skupić na jednym modelu.
krzylas Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2009 Z tym że wolę Kokama 1500 30C ... bo to Kokam. Nie wiem jak z Fully Maxami - pakiet 2200 25C 3S kosztuje 130 zł. Pakiet Kokam kosztuje 150zł i ma mniejszą pojemność od tego FullyMax'a 2200 za 130 zł, lecz pakiety KOKAM są sprawdzone, więc .... Czy ma ktoś może pakiet FullyMax'a 25C 3S : 2200, 1800 lub o innej pojemności i mógłby podzielić się ze mną swoją opinią o nim? BTW: Robię jeden model - B-2. F/A 22 zostaje na wiosnę... Będzie cała flota :wink: jak dorobię F-117 we wrześniu lub w lecie. Niektóre modele powstają po 2, 3 więc dlatego to tyle trwa. ( Jak jeden model "padnie" i nie będzie się go dało odbudować to jest jeszcze jego kopia służąca, do czasu "kreta" tego pierwszego, za "makietę" u sufitu...)
ertman_176 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Fullymax takze z powodzeniem koledzy uzywaja. A co z rhino i zippy ??
krzylas Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2009 Niestety preferuję zakupy z 2 sklepów, a produkty w nich dostępne to FlightPowery,Hyperiony,Kokamy,FullyMaxy (o WOW-RC nie będę wspominał :wink: ) Chyba zakupię FullyMaxa 2200 3S 25C. ( Wygrywa w Cena/Jakość). Ale to dopiero za jakiś miesiąc, więc....
ertman_176 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 podpowiem: unitedhobbies.com Jeżeli masz jakieś wątpliwości użyj funkcji szukaj
krzylas Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2009 Niestety z np. powodu braku karty kredytowej czy konta w banku ( ogólnie PayPay) oraz problemów ewentalną wysyłką uszkodzonej rzeczy na gwarancje i kilku innych spraw nie kupuję za granicą. Zostają tylko Polskie sklepy.
ertman_176 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Poczytaj wiecej o paypal ... Nie potrzebujesz konta ani karty A na akku i tak nikt nie daje gwarancji. A różnica w cenie akumulatorów to jakieś 300% taniej wliczając już wysyłkę w porównaniu z ceną w PL.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.