woofer Posted October 31, 2008 Posted October 31, 2008 wiec tak dzis to wygladalo odkrecilem swiece delikatnie odpalal ok wyjezdzilem 3 baki i nic sie nie dzialo a temp nie przekraczala 100 stopni wachala sie miedzy 80 a 90 jutro zobacze co sie stanie jak dokrece swiece czy bedzie odpalal .Tylko jak zapalilem revo i sprawdzalem swiece to plul delikatnie paliwem na nia przez to ze byla odkrecona a pozatym ok ...
Guest slawekmod Posted October 31, 2008 Posted October 31, 2008 Ten Traxxas to chyba samochód, zgadza się?
tikicaca Posted October 31, 2008 Posted October 31, 2008 nie ten dzial, nie to forum, a duza zebatka obok filtra to chyba jest odbiorcza ma kompresje? moze sie zatarl? a moze cos innego sie popsulo zanies go tam gdzie go kupiles
Bartosz Mesjasz Posted October 31, 2008 Posted October 31, 2008 http://www.rcauto.pl/forum/index.php tyle mogę Ci pomóc.
Paweł Rzedzicki Posted November 1, 2008 Posted November 1, 2008 Jeśli zatrzymuje się po poł obrotu to może byc przyczyną niedotarcie silnika i klinowanie sie tłoka w górnym położeniu. Te silniki fabrycznie są bardzo ciasne. Możesz temu zaradzić podgrzewając silnik przed odpaleniem. Podgrzać suszarką do włosów, wydechem z samochodu w skali 1:1 albo gorącym nawiewem w tymże samochodzie. MIałem tak samo i pomogło.
woofer Posted November 1, 2008 Author Posted November 1, 2008 juz jest wszystko ok okazalo sie ze swieca byla za bardzo dokrecona teraz pali od kopa
Guest Anonymous Posted November 1, 2008 Posted November 1, 2008 No to za duża kompresja i starter nie mógł silnika ukręcić, po odkręceniu świecy rozszczelniłeś cylinder i łatwiej jest pokręcić wałem ale uwaga, po odpaleniu silnika i rozgrzaniu dokręć świecę bo silnik będzie łapał lewe powietrze i będzie się grzał.
woofer Posted November 1, 2008 Author Posted November 1, 2008 No to za duża kompresja i starter nie mógł silnika ukręcić, po odkręceniu świecy rozszczelniłeś cylinder i łatwiej jest pokręcić wałem ale uwaga, po odpaleniu silnika i rozgrzaniu dokręć świecę bo silnik będzie łapał lewe powietrze i będzie się grzał. czyli jak go odpale dokrecic swiece a potem jak to bedzie wygladalo ? jak nastepnym razem bede go odpalal ? juz zapali odrazu czy znowu swiece mam odkrecic delikatnie ?
Krzako Posted November 1, 2008 Posted November 1, 2008 Mój znajomy miał taki sam problem w modelu mgt. Przed jazdą było trzeba odkrecić trochę swiecę, a po odpaleniu zakrecić. Czynność tą było trzeba powtarzać za każdym razem . Raz jak zapomniał dokręcić to po minucie jazdy swieca mu wystrzeliła i silnik zagasł, tak więc pamietaj, żeby dokręcać. Najlepiej jak będziesz miał możliwość to sprzedaj roto i kup sobie mocniejsze .
woofer Posted November 1, 2008 Author Posted November 1, 2008 Mój znajomy miał taki sam problem w modelu mgt. Przed jazdą było trzeba odkrecić trochę swiecę, a po odpaleniu zakrecić. Czynność tą było trzeba powtarzać za każdym razem . Raz jak zapomniał dokręcić to po minucie jazdy swieca mu wystrzeliła i silnik zagasł, tak więc pamietaj, żeby dokręcać. Najlepiej jak będziesz miał możliwość to sprzedaj roto i kup sobie mocniejsze .wiec tak dzis to wygladalo odkrecilem swiece delikatnie odpalal ok wyjezdzilem 3 baki i nic sie nie dzialo a temp nie przekraczala 100 stopni wachala sie miedzy 80 a 90 jutro zobacze co sie stanie jak dokrece swiece czy bedzie odpalal .Tylko jak zapalilem revo i sprawdzalem swiece to plul delikatnie paliwem na nia przez to ze byla odkrecona a pozatym ok
Guest Anonymous Posted November 1, 2008 Posted November 1, 2008 Jak się silnik dotrze to nie trzeba będzie świecy odkręcać. W sumie ciesz się że masz tak ładnie spasowany tłok z cylindrem
woofer Posted November 6, 2008 Author Posted November 6, 2008 Jak się silnik dotrze to nie trzeba będzie świecy odkręcać. W sumie ciesz się że masz tak ładnie spasowany tłok z cylindrem dokladnie tak jest w tym momecie pali odrazu przy zakreconej swiecy
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.