Skocz do zawartości

MVVS25 problemy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odpaliłem dzisiaj motorek mvvs 25. z rozrusznika.Właściwie wszystko jest OK pracuje w pełnym zakresie obrotów ,ale model i pół garażu jest upaprane w oleju.Czy ten typ tak ma ? I jeszcze jedno pytanie czy pod głowicą powinna być uszczelka czy docierać i składać bez uszczelki ?

 

Gość nitromaniak
Opublikowano

Przyjedz z nim jutro do Radawca to go dotrzemy :) Kazdy silnik zarowy "rzyga" olejem. Im wiecej tym lepiej tym bardziej na dotarciu iglice odkrec lewo tak aby nie zgasl. Powinien miec na pelnym otwarciu przpustnicy polowe obrotow.

Opublikowano

rozumiem ,że jest to silnik  MVVS o pojemności 2,5 ccm .. żarowy 

tak, musi byc uszczelka pod głowicą

Tak jest to silnik żarowy,jest na kadłubie napis MVVS 25.Po odkręceniu głowicy obecności uszczelki nie stwierdziłem dlatego było moje pytanie.

Przyjedz z nim jutro do Radawca to go dotrzemy :) Kazdy silnik zarowy "rzyga" olejem. Im wiecej tym lepiej tym bardziej na dotarciu iglice odkrec lewo tak aby nie zgasl. Powinien miec na pelnym otwarciu przpustnicy polowe obrotow.

Ten motorek jest już jest na pewno dotarty jak już dawno nieprzetarty.Poszukuję do niego jakiś danych technicznych,rysunków itp.Do Radawca jak pogoda dopisze się wybieram ale rowerem

Opublikowano

Tak jest to silnik żarowy,jest na kadłubie napis MVVS 25.Po odkręceniu głowicy obecności uszczelki nie stwierdziłem dlatego było moje pytanie.

Ten motorek jest już jest na pewno dotarty jak już dawno nieprzetarty.Poszukuję do niego jakiś danych technicznych,rysunków itp.Do Radawca jak pogoda dopisze się wybieram ale rowerem

wrzuć zdjęcie  to pomożemy :)  :)....niebieska głowica ???

Opublikowano

Przede wszystkim dziękuje Kolegom za zainteresowanie się problemem.Fotek nie mogę wrzucić z powodów technicznych :unsure: przynajmniej w najbliższym czasie,a brak zdjęć oczywiście bardzo utrudnia pomoc w identyfikacji silnika.Tymczasem trochę danych w formie opisu.Napis na kadłubie na 100% to MVVS 25,głowica jak i cały silnik w naturalnym kolorze aluminium,wydech tylny z okrągłym króćcem,gażnik można wymontować,średnica cylindra 14mm skok 14mm. 

Opublikowano

Przede wszystkim dziękuje Kolegom za zainteresowanie się problemem.Fotek nie mogę wrzucić z powodów technicznych :unsure: przynajmniej w najbliższym czasie,a brak zdjęć oczywiście bardzo utrudnia pomoc w identyfikacji silnika.Tymczasem trochę danych w formie opisu.Napis na kadłubie na 100% to MVVS 25,głowica jak i cały silnik w naturalnym kolorze aluminium,wydech tylny z okrągłym króćcem,gażnik można wymontować,średnica cylindra 14mm skok 14mm. 

a może jeszcze jak zsany jest motorek  :D , wał czy  dysk ? Czyli doprecyzowując gaznik z przodu czy z tyłu , głowica  na ile srub przykręcana  , 4 czy 6, swieca wkręcana  bezposrednio w głwicę czy we wkładkę głowicy ?

post-21810-0-56929000-1557574372.jpg

post-21810-0-12969400-1557574393.jpg

post-21810-0-84226300-1557574407.jpg

Opublikowano

Jest to silnik taki przynajmniej z wyglądu jak pierwszy od góry od lewej.Zasysa przez wał,głowica przykręcana czterema śrubami,świeca wkręcana bezpośrednio  w głowicę,gażnik do RC zamontowany z przodu ..

Opublikowano

Takie coś jeszcze znalazłem w modelarni, może pomoże:

Tak pomoże oto chodziło dzięki.Mój silnik pochodzi na pewno z tej rodziny i z tego okresu produkcji.Lata 60 70te ubiegłego wieku?Dalej nie mam co medytować,muszę zestroić jakieś stanowisko stacjonarne i regulować.Na zewnątrz garażu :)  

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.