Gość Anonymous Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Witam, z uwagi na zmianę silnika z ZDZ 40 na DA50R w moim Piperze L4H jestem zmuszony przerabiać całą maskę. W poprzednim silniku miałem tłumik mieszczący się pod silnikiem. Oryginalna puszka DA50R jest tak skonstruowana, że aby była pod maska, silnik musiałby być montowany głowicą do dołu. Czy koledzy użytkujący takie silniki mają jakieś doświadczenia z innymi tłumikami? Sławomir
Kruszmen Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Witam, w tym sezonie latałem z puszkami przy silniku DA 100. Ogólnie jest to tak prosty wydech że nie ma z nim problemu tzn: nie odkręca się, nie cieknie. Największą jego wadą jest duża hałaśliwość (wybitnie denerwująca okoliczną ludność) , dlatego polecam jednak wydechy rezonansowe.
MarekJ Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Można spróbować tłumik typu Pitts jak na zdjęciu z moim Decathlonem: Silnik bliźniaczy DL50. Tłumik kupiony u Leszka Jury w Modelpartner. Jest trochę cichszy od standardowego, ale też silnik kręci na nim 200-300 obrotów mniej. Ciekawe tłumiki do Da 50 będą wkrótce w Nastiku.
Gość Anonymous Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Marku, ładnie to wygląda.Ale u mnie jest problem z mocowaniem silnika głowicą do dołu. Musiałbym robić nową maskę i wszystko przerabiać.Musze szukać innego rozwiązania aby silnik był mocowany tak jak poprzednio poziomo.Puszka była pod silnikiem i przykryta była maska. Sławek
rabbitlkr Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Jeżeli koniecznie silnik musi być ustawiony cylindrem w bok to pasował będzie tłumik MTW.
Boogie Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Ja tam wole Zimmermany . A tak na serio to tego typu puszka jest obecnie dostepna do DLa- ceny w roznych miejscach 60-100 dolcow z kolankiem!
grzegorzp Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Musze szukać innego rozwiązania aby silnik był mocowany tak jak poprzednio poziomo. Witam, mają takie tłumiki we włoskim AS Power do DA/DL montowanych głowicą w bok http://www.aspower.it/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=44&category_id=110&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1 Nie wiem ile kosztują ale wiem, że nie są tanie. Z opinii o tych tłumikach wnioskuję, że dają "kilka" obrotów więcej.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.