Skocz do zawartości

Walkera Honey Bee heeelp!


catan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

Wczoraj zakupiłem Miodową Pszczółkę:)

Od razu wziąłem się za wyważanie, trymowanie itd. Jestem totalnym początkującym ale mam mnóstwo zapału i cierpliwości. Nieważne, że nawet nie oderwałem się od podłoża, przyjdzie czas i na to:)

Mój problem: podczas startu model jest stabilny (na trymerach ustawiony chyba ok) ale odrywając się od ziemi (no , dywanu;) od razu ma baaardzo ostry przechył na prawą stronę. praktycznie prawa płoza stoi jak wmurowana. Od razu zmniejszam gaz i katapultuję pilota;) hehehe więc jakna razie bez strat. Baaardzo uważam w tych początkowtch próbach. Wyczytałem w dość lakonicznej instrukcji, że trzeba wypoziomować platformę sterowniczą (czyli chyba? tę z serwami do wirnika i lotki). A faktycznie była krzywo. Tyle że jak wyregulowałem pion (była w poziomie) to przy włączeniu modelu dziwnie mi się wszystko oberwało, a cały mechanizm rozpadł: nie ma sprawy złożyłem wszystko do kupy i na spokojnie odpaliłem jeszcze raz: okazało się że chyba za bardzo ściągnąłem serwo, bo przy odpaleniu zasilania strasznie ciągnie w dół i wyrywa całe łożysko z platformy. Na sucho bez gazu po prostu wyje, ale przy rozkręcaniu wirnika od razu wypada. I tu mam pytanie: czy poziomowanie platformy jest potrzebne? A jak tak, to kiedy je zrobić? przy włączonym zasilaniu? Lub biorąc pod uwagę pierwsze ustawienie po odpaleniu zasilania? Tak , żeby po odpaleniu zasilania wszystko się stabilizowało? I jak to zrobić? czy zmieniać zaczepy serwów w te inne dziurki (przepraszam za taki język ale jak pisałem jestem zielony w temacie), czy (tak jak wczoraj robiłem) odkręcić śrubki mocujące serw i przestawić weług potrzeb razem z drążkiem kierującym?

 

 

Bardzo proszę o łopatologicznego helpa, bo mogę żargonu braci modelarskiej nie zrozumieć:))

Z góry dzięki za odpowiedź