Pysiek Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Witam Jestem nowy na tym forum i wogule w modelarstwie ale spodobało mi się to. Chciałbym was prosić o plany "jak złożyć samochód zdalnie sterowany spalinowy" od podstaw. Ja w tym jestem zielony ale brat ma mi pomódz tylko musze znaleść plany i jakieś porady co jak z czym podłaczyć itp. spis cześći jakie będą mi potrzebne. Wiem, że takich tematów jest na forach pełno ale ja osobiscie szukałem przez bite 2 h na googlach i tutaj i nic konkretnego nie znalazłem tylko same "opcja szukaj nie boli" itp. dlatego prosił bym o nie pisanie takowych postów bo to nikomu nie pomoże. Prosze o pomoc jak już napisałem Plany spis cześći itp. Z góry dzieki. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareq Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Generalnie jest to forum lotnicze ale są tutaj też samochodziarze, może ktoś pomoże. Generalnie składanie od zera pewnie wyjdzie drożej niż zakup gotowca. Napisz w jakim budżecie zamierzasz się zmieścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pysiek Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Szczeże nie zamieżam kupywać wszystkiego na raz. Zamierzałem kupywać po kilka części co miesiąc i chciałem plany i spis części aby kupić te najpilniejsze tzn nadwozie silnik koła itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...