Skocz do zawartości

Plany Modelu Samochodu zdalnie sterowanego spalinowego


Pysiek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Jestem nowy na tym forum i wogule w modelarstwie ale spodobało mi się to.

Chciałbym was prosić o plany "jak złożyć samochód zdalnie sterowany spalinowy" od podstaw. Ja w tym jestem zielony ale brat ma mi pomódz tylko musze znaleść plany i jakieś porady co jak z czym podłaczyć itp. spis cześći jakie będą mi potrzebne.

 

 

Wiem, że takich tematów jest na forach pełno ale ja osobiscie szukałem przez bite 2 h na googlach i tutaj i nic konkretnego nie znalazłem tylko same "opcja szukaj nie boli" itp. dlatego prosił bym o nie pisanie takowych postów bo to nikomu nie pomoże.

 

 

Prosze o pomoc jak już napisałem Plany spis cześći itp.

 

Z góry dzieki.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

........a za pół roku zbierania się zniechęcisz i wszystko pokryje kurz...

Lepiej zbieraj "drobne "i jak uzbierasz wiekszą kwote wtedy myśl o zakupach.

Z doświadczenia powiem że niejeden tak poległ. Z pisowni wnioskuje młody wiek i wielkie plany .....

weź kartkę i rozpisz sobie ceny z allegro

radio(aparatura) : http://www.allegro.pl/item479958930_aparatura_2_ch_lcd_komplet_zestaw_z_serwami_nowa.html

silnik:

http://www.allegro.pl/item486868181_silnik_spalinowy_o_s_max_15_cv_x.html

a modelu nadal nie ma...

ceny paliwa .i reszty gratów niewspomnę ...

Niepolecam budowania autka od zera tym bardziej na spalinie -wsadzisz w to wiecej niz kosztuje gotowiec .Myslałeś jak rozwiązać sprzęgło , ew redukcje obrotów?

skrzyni biegów niewykonasz z plastikowych zębatek ...to tak trochę na uspokojenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie